fredag 2. april 2021

Villa von krogh kjøkken

HTH-kjøkkenet er mer enn bare et kjøkken – det er hjemmets samlingspunkt. Mennesker er forskjellige og derfor må kjøkkenet også være det. I år blir det kun et juletre i Villa Von Krogh og det skal vi henge opp alle pakkene til julekalenderen på.


Pleier som regel å handle inn esker og pakkepapir på Søstrene Grene jeg, mye fint til en billig penge. Da får jeg lage litt middag til Alfred før vi skal ut.

Da var kjøkkenet oppe. Ikke helt ferdig, men nesten. Jeg synes det blir bra. Litt annerledes enn hva jeg hadde forestilt meg, men fortsatt fint. Ved stranden antar jeg… #128578; Mosaikkflisene gjorde seg fint til denne innredningen synes jeg.


Da har jeg omsider fått knipset noen bilder av kjøkkenet. Som dere sikkert husker var kjøkkenet blått.

Nye liftgardiner er bestilt, samt et bilde til endeveggen. Så når det kommer opp blir det knall! Vil ha det tett opp til taket. Da har vi bestemt farger på kjøkken , vegger, dører osv. Litt møbler og hyttekos på bloggen i dag.


Landet på disse lampene til kjøkkenet. Slik ble kjøkkenet etter et par malingsstrøk og noen nye lamper. Kjøkkenet var fint som lyst, men det ble mye mer stemningsfullt og koselig med Duggblå på veggene. Angrer ikke et sekund på at jeg svingte meg med blåfargen der.


Hvis ikke, det anbefales! Neste maleprosjekt er å male spisestua, så står soverommet for tur. I Villa von krogh prøver jeg så godt det lar seg gjøre å styre unna sort. Selv om sort er lekkert så passer ikke det inn til mine duse farger.


Når jeg kjøper interiør er jeg nøye på at fargene passer til resten. Klart for gulv og kjøkken. Images from Villa von Krogh on instagram.

Elegant og stilrene Wilmington lady modell 4. Et personlig innlegg og litt kjøkken nytt, link i bio. Hjemme hos toppblogger Anine von Krogh er den 1kvm store kjelleren blitt helt ny med Linear skyvedører. Se hvor fint der er blitt!


Se interiørbloggernes fineste kjøkken. Ha en fin kveld fine dere! Deler på denne siden. Har du glemt kontoen din?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg