mandag 27. januar 2020

Vakre hjem blogg

Finn laveste nettpris her. Lyse flater, vakre Dinesen-gulv og små fargeklatter gjør at hjemmet virker luftig og sommerlig. Stilen sin beskriver Ida selv som personlig og leken, med en blanding av nytt og gammelt.


Hun følger magefølelsen, sier hun. Vakre nye farger fra Jotun.

Lene blogger om interiør, tipser om hva du kan lage av diverse med mye mer. Trenger ikke stort mer enn dette. Oppskrift på kjempegode kokosmakroner Kjempegode allergivennlige pepperkaker, ut. Verdens beste hjemmelaget riskrem gode julegavetips med rabatt Helt.


De vakre håndlaftede tømmerbygningene ligger majestetisk til i åssiden ved Storfjorden, og utsikten fra vår tildelte suite over Sunnmørsalpene er det vanskelig å finne maken til. Stemningen settes med en gang du kommer inn i resepsjonen. Her er det hyggelig å være gjest!


Her finner du et utvalg av flotte kvalitetsmøbler og interiør som ikke alle har i forskjellige prisklasser.

Vi har fokus på kunden- hos oss skal du kunne være deg selv og senke skuldrene når du tar besluttinger. I en jungel av interiørvalg kan det være lett å gå seg vill blant blomstermønstrede tapeter og møbler av ulike tresorter. Mitt vakre hjem er en kategori hvor vi publiserer selvproduserte hjemme hos reportasjer. Her vil du se private hus og deres interiør beskrevet av eierne selv. Her får du interiør inspirasjon fra private husholdninger.


Ingen blir betalt av interiørbutikker for reportasje. Iris lyslenke skaper en koselig stemning og gir et behagelig lys. Heng de i taket, i et hjørne, legg de på bordet eller i en vase.


Laget av små håndmalte tråder med et naturvennlig lim. Til slutt blir det en winn-situasjon for begge parter. Vil du se alle reportasjer skrevet i kategorien mitt vakre hjem? Våre butikker tilbyr kvalitetsprodukter innen maling, tapet, gulv, tepper og gardiner. Vi har solid fagkunnskap, spør oss om råd før du pusser opp.


Jeg er helt sikker på at vi er mange som kunne ønske oss en reportasje fra dette drømmestedet. Marianne har valgt jordfarger i sitt hjem. Den flotte peisen er i bruk gjennom hele vinteren. God morgen Norge, TV 2.

Norges vakreste og mest inspirerende interiørmagasin. Spørsmål ang abonnement: e-post:. Send dette via e-post Blogg dette! Du kan vinne en Eos lampe!


I dag har det gått i husarbei og nå har jeg fått ordnet opp i mye i loftstuen. Nå er den slik den skal være, uten å være lagerplass for diverse møbler og. Jeg lovet jo dere bilder av det nå altfor søte rommet til Lila, men så ble det mørkt før jeg kom hjem og da stoppet det seg litt selv. Jeg har ikke det beste kamera til å ta interiør bilder med når kvelden kommer, så da holder jeg fast på dagtimene til det. Jeg skal få det gjort i morgen, så vet de som venter det!


Der finner du nyheter og masse interessant. Lagt inn av Skei Fargehandel kl. Introduction Lene og Anita. Vi er to sprudlende,glade jenter som er glødende opptatt og oppdatert på interiør.


Butikken ligger i Thoragården på Melhus. Tomines hjem Jeg driver bloggen Tomines Hjem , og TM Design AS. Import av nydelige, solide klassiske møbler og decor på 3. Vår visjon er å gi alle sjansen til å få et vakkert hjem , med inspirasjon og glede.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg