mandag 30. september 2019

Rydde klesskap

Orden en gang for alle? Slik får du bedre oversikt og plass. Skap forandring med nytt klesskap. Velg et som passer din stil og ditt rom her. Vi har klesskap av høyeste kvalitet.

Kjøp online med års garanti! Hemmeligheten bak et ryddig klesskap er å legge klærne tilbake på plass hver eneste kveld. Jeg har kasta ut stolen min fra soverommet - det ble for fristende å bare slenge fra seg klærne der.


Nå kler jeg av meg foran skapet, legger det som er skittent direkte i skittentøyskurven, og resten henger jeg tilbake i skapet. Marie Kondo er en japansk rydde -guru som har gitt ut bøker, har program på TV og driver eget firma der hun hjelper folk å rydde i hjemmene sine. Etter å ha levd og åndet for rydding i hele sitt voksne liv, har hun utviklet KonMari-metoden, som er en helt ny måte å holde orden i hjemmet på. Etter å ha tatt en skikkelig opprydding og kasting av klær og sko, har jeg nå tellekanter i klesskapet.


Har også (igjen) prøvd meg på fargesortering.

Ikke bare får jeg ro i hodet av et klesskap som er så visuelt behagelig, men jeg har faktisk også oftere noe å ha på meg :D. Det høres kanskje enkelt ut, men når vi sier rydde , mener vi virkelig rydde. Begynn ved å tømme alle skap og skuffer. Her er det viktig å gå nøye til verks. Det vil gjøre det lettere å sortere og organisere ulike plaggtyper senere i ryddeprosessen.


Husk å rydde i tilbehøret også, det trengs som oftest, sier Mogseth. Rydde klesskapet — og resten av huset: SYNNØVE SKARBØS BESTE RYDDETIPS Start med å ta ut alt. Når utstyr og proviant er på plass, er det bare å sette i gang med å rydde. Husk at du snart kan nyte synet av et prydelig klesskap der du har full oversikt over klær og tilbehør! Vi anbefaler at du tar ut absolutt alt av garderobeskapet.


Var hjemme hos foreldrene mine for noen helger siden. Jeg og søsteren min ryddet i klesskap. Det ble til slutt fire svarte søppelsekker med klær vi gav til Fretex.


Klær som i utgangspunktet passet, klær som var nokså nye, klær som ikke var slitt osv. Klesskap kommer som oftest med noen hyller og en stang til å henge kleshengerne dine på. Men hvordan skal man utnytte denne plassen, egentlig?


Skaff deg tynne, like kleshengere.

De tar liten plass og gjør at du får plass til mer. Heng også opp mest mulig, men ikke la det blir for trangt mellom hengerne. Det er en kilde til evig irritasjon. I vårt tidligere liv hadde vi aldri noe å ha på oss.


Selv om både Yngvar og jeg stadig kjøpte oss noe nytt, og klesskap - og skuffene våre var så proppfulle at det var vanskelig å lukke dem, måtte vi hver morgen prøve en haug med klær for å finne de rette for dagen. I ærlighetens navn, var det jeg som var verst. Organisere klesskap – Gode tips til hvordan du kan rydde i klesskapet ditt Er klesskapet ditt rotete og uorganisert? Da kan vi hjelpe deg.


På denne siden får du flere gode tips til hvordan du enkelt kan få et ryddigere og mer oversiktlig klesskap ! MEN det ble litt morsommere når dere ble med :) Hvis du liker slike videoer, så gi den. Slik ser det ut i Sasakis klesskap nå. Klær er også blant de eiendelene vi smykker oss me men som ikke bringer oss virkelig gleder, mener han. Hvor ofte leser du bøker på nytt eller blar i noe du har i bokhyllen?


Er det egentlig grunn til å beholde alt? Nei, mente Sasaki, og kvittet seg med både bøker og hylle. På TV 2s nettsteder bruker vi informasjonskapsler (cookies) for å forstå hvordan du bruker nettstedet, for å forbedre opplevelsen og tilpasse annonsering. I tillegg bør du skrive en stor varseltrekant på VURDERE-kartongen.


For skal du virkelige rydde opp, da er det sjelden en god idé å gi seg selv ekstra betenkningstid. Steg 3: Med hånden på hjertet. Det tredje steget er det beste og samtidig det vanskeligste: Ta opp ett og ett klesplagg, og ta et valg. Og dessuten burde jeg ikke shoppe så mye mer på en stund. Det eneste jeg mangler er egentlig en bra sommerkjole – så det er neste prioritering.


En annen heldig bivirkning ved å rydde skikkelig opp, er at du ikke blir fristet til å kjøpe så mye lenger. Man blir mye mer kritisk til hva man tar i hus når man har klart å rense grundig opp. Vi er profesjonelle organiserings- og ryddekonsulenter som elsker å rydde og organisere slik at du kan få en enklere hverdag. Tenk deg å kunne dra på jobb og komme hjem til en bolig som er strøken.


Når jeg bodde hos foreldrene mine hadde jeg et fantastisk klesskap med smale hyller- slik at det ikke var plass til mer enn en rad med klær. Jeg sorterte de etter farger, og hadde alltid orden i klesskapet og brukt kort til på å finne det jeg trengte. NÅ HAR JEG DET STØRSTE DRITTSKAPET DET ER UMULIG Å HA KONTROLL I! Etter at mine to eldre søsken, - en svært vellykket søster og en like vellykket bror - har fylt år i tur og orden, med store fester og mange taler, er det. Marie Kondo har presenterer en effektiv metode for å bli kvitt ting, og for å holde det ryddig.


Jeg tror hun dekker et enormt behov hos oss lesere, sier Hagen. Rot gir ofte overforbruk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg