fredag 26. oktober 2018

Diy interiør inspirasjon

Lesernes beste interiør -ideer Vi har plukket ut tredve av bidragene vi fikk inn i BoligPluss-utfordringen forrige måned. Få inspirasjon til syv kule interiør -idéer som vil skape. Jeg heter Ann Merete Slåttland og dette er bloggen min Kreativ-i-tet. Jeg jobber som frilansjournalist med faste oppdrag for bl.


BoligDrøm, samt at jeg skriver boligreportasjer for flere norske boligmagasiner.

Her er eksempler på hvor utrolig fint interiøret kan bli med litt gullfarge. Inspirasjon til hjemmet, interiør og strikk. Her deler vi det som inspirerer oss. Tusjmerkene kan lett fjernes med en fuktig klut og er ikke permanente.


Hos byRavn lager vi et bredt spekter av produkter i lær inklusiv diverse interiørprodukter til boligen. Interiør i lær til hjemmet ditt. Vi lager nøkkelringer og tilbehør i lær der vi trykker personlig tekst som kundene ønsker.

Drøm deg bort i harmoniske fargepaletter og detaljer som løfter helheten til himmels. Her kan du boltre deg i inspirasjon til ditt nye. Stort utvalg av fint interiør. Rask og enkel handel på Ellos.


Kjente merkevarer til gode priser. Hei, jeg heter Marie og velkommen til Soldrøm. Er utdannet innen ledelse og kunsthistorie, og vært kreativ hele livet. Jeg praktiserer Konmari-metoden og brenner for alt med organisering og rydding.


Bloggen håper jeg kan være til inspirasjon både innenfor interiør , mote, trender, skjønnhet og gode tips. DIY -ideer fra Instagram. Jeg driver også med boligstyling, eventer og andre interiøroppdrag. En side for deg som er glad i interiør , gjør det selv-tips og lignende.


Hva er vel koseligere enn å pynte med noe du har laget selv. Det trenger ikke å være så vanskelig eller koste så mye. Vi viser deg hvordan du enkelt kan lage din egen barkrans.

Gullfjæren er Årets interiørevent der vi kårer og hedrer Norges viktigste Influencere innen interiør på Instagram. Dette er ikke bare en prisutdeling men et spennende og innholdsrikt event for alle med interesse og lidenskap for interiør. Denne lua med mønster fra Stoff og Stil, er kjempe enkel å lage selv. Jeg har brukt ull-filt, stretch-jersey som for og bred ribb som kanting.


Her finner du artikler om diy til inspirasjon fra Mester Grønn. Kryssfiner er som skapt for DIY. I tillegg til at det tar seg godt ut, har treplatene mange praktiske funksjoner. Man kan skru opp ting direkte på platen uten å være nødt til å finne stendere.


Dette gjør at kryssfiner egner seg godt som materiale til for eksempel hyllesystemer og garderober. Jo mer tanke og kraft man legger i det å skaffe baderomsinspirasjon tidlig i prosessen, desto bedre pleier resultatet å bli. Så bruk tid på inspirasjonsfasen, nyt vakre bilder med inspirasjon for små og store baderom og vurder alle muligheter før du går videre.


Noe av det fantastiske med å jobbe som interiørkonsulent er nettopp å få komme inn i kunders hjem og hjelpe dem. For meg er interiør den store lidenskapen og drømmen, og i en hektisk hverdag er det nettopp hjemme man skal kunne få slappe av og nyte livet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg