onsdag 10. oktober 2018

Interiørkonsulent nki

Jeg har veldig lyst til å bli interiørkonsulent , og synes nki virker helt perfekt. Men så har jeg hørt av ganske mange at en utdannelse ved nki ikke er like bra. En interiørkonsulent må ha sans for form og farger. Det er hard konkurranse i denne bransjen, så stå-på-vilje og evne til å markedsføre deg selv er viktig. I tillegg må du ha evne til å se kundens behov, og utvikle løsninger som samsvarer med behovene.


Ved NKI Nettstudier kan du studere når du vil - hvor du vil.

Se vårt studietilbud her! RoomDesign leverer interiørkonsulent -tjenester i Bergen. Interiørkonsulent NKI Gry Grini A Hovdenak Interiørkonsulent NKI Hanne S Dahl Vi påtar oss alle typer oppdrag ved innredning av private boliger og fritidsboliger. Spar tid og penger Det kan være svært nyttig å benytte en interiørkonsulent eller interiørarkitekt når du skal innrede.


Dette kurset gir deg kompetanse om planløsninger, tekstiler, farge og belysning. Utdanningen gir deg tittelen Interiørkonsulent NKI. Som student på NKI Interiørskolen – Boligmiljø, får du tilbud om tilslutningmedlemskap i Interiør-Arkitektenes Forening (IAF).


Norsk Interiørskole tilbyr skoleprogrammer som er tilpasset en hektisk arbeidshverdag. Enten du ønsker å utvikle deg og prestere bedre i jobben eller du søker en.

Studiet passer for deg som er interessert i farge og estetikk, og gir deg kompetanse om planløsninger, tekstiler, farge og belysning. Valget var litt tilfeldig ved at jeg i lengre tid hadde vurdert om jeg skulle følge interessen min for design eller ikke. Sittende i et fly på vei over Europa kikket jeg i et flymagasin, og der fant jeg en rabattkode til studier ved NKI. Nølingen forsvant der og da, og jeg bestilte kurs ved Interiørskolen NKI så snart jeg landet. I tillegg til å kunne studere på nett, vil du nå kunne ta stedbaserte studier og nettstudier med fysiske samlinger.


Hvilke erfaringer har dere med det? Var det greit å evnt. Kontaktinformasjon for Kristine Solberg Interiørkonsulent Nki Hosle, telefonnummer, adresse, se informasjonen om firmaer. I denne prisguiden kan du lære mer om hva som innvirker kostnaden for tjenester levert av en interiørarkitekt, slik at du kan forstå hva prisen for ditt prosjekt. Så det er tre uker siden jeg gikk fra han.


Vi får ikke fullført salget på leiligheten på to uker til, så jeg bor i leiligheten imens men må snart begynne å pakke. Vi hjelper deg med å sette sammen de riktige fargene. Har ingen erfaring med NKI.


Men tror jeg ville satset på noe annet. Er utrolig mange høyt utdannede folk som går ledige, eller som ikke får seg jobb innen sitt fag. Tror ikke man stiller veldig sterkt med brevkurs fra NKI.


Vi har de siste årene opplevd sterk vekst på våre markeder, og med over 10. Nordens ledende aktør på nettbasert utdanning. Høyskolen Kristiania Nettstudier tilbyr fleksible studier.

Velg utdanninger på alle nivåer: Master, bachelor, høyskole, fagskole, yrkesrettet og VGS.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg