tirsdag 18. desember 2018

Påskegardiner

Påskegardiner

Vi har alt du trenger av gardiner, sengetøy, håndklær og interiør til hjemmet. Medlemmer i kundeklubben får fri frakt ved kjøp over 1kroner. Bestem i hvilket rom gardinene skal henge i, og hvilken funksjon de skal ha. Forny kjøkkenet med nye kjøkkengardiner! Hos Kid har vi ferdigsydde kjøkkengardiner for enhver smak.


Vi hjelper deg med å velge riktige gardiner. Andre gardiner er sesonggardiner, som for eksempel julegardiner eller påskegardiner. Mange bytter ut kjøkkengardinene i julen med røde julegardiner, eller grønne og gule påskegardiner med kyllinger eller andre påskemotiver.


Stort utvalg av ferdigsydde gardiner på nett. Flere størrelser, farger og mønster. Vi har mange forskjellige kvaliteter på stoff som du kan sy, lime eller på annen måte bruke til blant annet hobby, klær, gardiner, duker, sengetøy og patchwork. Gardiner med maljer, rynkebånd og lystette gardiner.


Vi setter høye krav til leveringsdyktighet. Auksjoner på påskeegg, påskekylling, påskelys og andre påskeauksjoner. Her kan du sikre deg årets påskepynt, som påske-lys, påske-kylling og annen påske. Har dere valgt påskegardiner og funnet frem de gule løperne, nå er det under 3. Gleder meg vanvittig! Påskegardiner Nå er påskegardinene kommet opp på kjøkkenet.


Ble ikke helt fornøy men det får duge. Er tross alt ikke mange dagene de skal henge. Jeg er i gjøre-ferdig-ting-modus for tiden. Det har helt sikkert mye med at jeg er gravid med tvillinger, og er nå uker på vei. Spar Kjøp - Kristiansun Kristiansund.


Påskegardiner

Koselige påskegardiner 4kr. Alltid lave priser på klær til dame, barn og herre. Interiørvarer, kosmetikk, friluftsliv og annen. Tidligare synest eg det var vanskeleg å finne stoff i den rette gule påske-fargen. På ein tur i Oslo kom eg over.


Påsken da jeg var liten føltes som et eventyr. Vi bakte småkaker, farget egg, malte egg, plukket inn kvister til driving og huset ble vasket fra topp til tå. Mamma hang opp påskegardiner i kjøkkenet med kyllinger på. Ikke påskeduker – og slett ikke påskegardiner. Det nærmeste jeg kommer påskepynt er noen slitne kyllinger og et par gamle høner med affeksjonsverdi – og de får hvile i fred.


Påskegardiner

Jeg leser og ser krim hele året og jeg er ikke så veldig glad i verken lammekjøtt eller rosmarin. Jeg slår et slag for en tradisjonsfri påske. Naturlige og luksuriøse tekstiler er i vinden i vinduet.


Før i tiden hadde vi julegardiner og påskegardiner. Damer var hjemmeværende og trengte noe å pusle me så de sydde og vasket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg