onsdag 26. februar 2020

Trestubbe bord

Lise Wolden (42) fra Fetsund ser noe brukbart der vi andre stort sett bare ser søppel og skrot. Et av hennes siste DIY-prosjekter er trestubber som hun enkelt forvandlet til bord. Jeg har planer om å ha dem ute på verandaen i sommer, og kanskje få til en slags loungestil der ute, forteller Lise. Tagger: bord , interiør, krakk, møbler, puff, tre.


En kanpp halvmeter av en furulegg er sidebord til godstolen. En trestamme forteller en historie. Jeg har en gammel trestubbe som jeg ønsker å lage til et bord å ha på balkongen. Jeg vil ha trestubben skåret til slik at den får vannrette flater.


Bring naturen inn med denne rustikke Naturlig trestubbe bord. Laget av naturlig falne sypresser, hver solid-tre bord er one of a kind. Color Antikk hvit Brun. For eksempel kan du lage stoler, bord , tallerkener, lamper og så videre.


Finner du ikke det perfekte stuebordet? Gjør om trestubben i hagen til en krukke for blomster og planter. Hei, håper alle har hatt en super dag ute i sommervarmen:) I sommer var jeg yte å fant noen stubber, tror det er osp, og bestemte meg rask for å lage et pyntebord.


Krosser går som kan brukes som stoler, bord , småbor nattbord eller bare til pynt. Hver stubbe har sin egen historie, der du kan telle årringer og gjenskape og fantasere over stubbens liv i skogen. Forside Hage og uterom Fjerne trestubbe ByggeBolig. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å øke brukervennligheten i samsvar med Lov om elektronisk kommunikasjon.


Trestubbe bord

Nettstedet bruker cookies for å bedre møte dine forventninger. Hvis du ikke aksepterer cookies, kan du deaktivere den i innstillingene til nettleseren din. Bohus er Norges største, landsdekkende møbelkjede. Vi lever ikke av markedsandeler, men fornøyde kunder.


Vi har fristende varehus og god service. Tree stubbe er gode fordi du kan gjøre så mange nyttige ting selv. With love for Design. Tv-benk MORGAN SOUND med innebygde høyttalere.


Bord Aksel Hjørnebord. UTSTILT I SHOWROOM En moderne og fin skjenk. Trestubbe Jeg liker så godt de stubbene til Krosser, men gidder liksom ikke bruke penger på noe en kan få gratis.


Skjenken har en push-open funksjon. Så jeg fikk svigerfar til å sage noen til meg :) Fikk de i mai, så de har da stått til tørk altfor lenge for en utålmodig sjel. Interiørstiler Slik innreder du med himmel og hav Pust inn og kjenn etter, nå er våren her. La deg inspirere til å ta fjæras farger inn i stuen.


E is a furniture company with its own design department and product development. We base our creations on modern, Scandinavian design with function as our.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg