tirsdag 16. februar 2016

Kjøkken bloggere

HTH-kjøkkenet er mer enn bare et kjøkken – det er hjemmets samlingspunkt. Stilsikkert sortiment som blander dagens trender med tidløse klassikere. Daniella Wittes nye kjøkken , sammen med mija kinning – oppstart og renovering. Jeg jobber som interiørstylist og har i mange år gjort spennende oppdrag for flere av Sveriges fremste interiørfirmaer. Ett av dem er Drømmekjøkkenet, hvor jeg har stylet både kjøkken og baderom.


Julies grønne kjøkken som er en hyllest til grønnsakene,.

I konkurransen skulle man vise hvordan man hadde gitt kjøkkenet en kickstart på det nye året. Det har vært mye snakk om at norske bloggere. Sett bort fra stue og kjøkken , som vi holder på med nå, skal jeg få mannen opp i. Foto: Sara Johannessen Foto: undefined STORT. Bevisste bloggere er bloggere som tar bevisste valg i hverdagen. Vi har laget dette ikonet for at bloggere og blogglesere skal bli mer opptatt av miljøvern og økologi.


Ved å vise ikonet på din blogg forteller det andre at du bryr deg, du bidrar også til at flere blir bevisste! Hard Face-produktene lages på fabrikken deres i Sorsakoski, Finland. Her blir produktene laget med over to tonn press for å sikre at de virkelig tåler de tøffeste jobbene på kjøkkenet.

Det blir mer og mer reklame hos henne også, og hun eksponeringer ungene utrolig mye. Hun reklamerer for Elkjøp, og får sikkert kjøkkenet kastet etter seg. Det jeg liker med funkygine er at hun ikke er opptatt av sminke, mote, interiør og alt det andre overfladiske som resten av bloggverdenen. En interiørblogg skrevet av eieren av Drømmeverden interiør butikk og nettbutikk. Veien fra husbygging til et hjem.


Nordens mest kjente bloggere spår høsttrendene Klærne bloggerne må ha i høst Ulrikke Lun Maria Skappel og Pernille Teisbæk er tre av de åtte motebloggerne som spaner på høsttrendene for oss. Mangler du inspirasjon til å dekorere? Da bør du sjekke ut disse bloggene.


SIDE2): Blogging blir bare større og større i Norge, og er det en. Julemat - Helt Enkelt. Dette er boken Ida har gledet seg aller mest til å lage, en bok med hennes favorittjulemat.


Her ivaretar Ida julehøytidens mattradisjoner. Jeg heter Ina-Janine, men alle kaller meg for INA. Velkommen til min blogg! Jeg håper du finner masse inspirasjon her og får lyst til å løpe på kjøkkenet og prøve noen av oppskriftene.


Legg gjerne en kommentar på bloggen om det er noe du lurer på - og følge meg gjerne i andre SoME kanaler - lenker ⬇️️. Bygg - Søk - Vinn 50. Sammen med Hyttemagasinet deler vi hvert år ut prisen for inspirerende hytter i tre.

Lene blogger om interiør, tipser om hva du kan lage av diverse med mye mer. Trenger ikke stort mer enn dette. Det som begynte med en liten samling bloggere til middag har nå blitt over bloggere som skal møtes i Oslo by i kveld. Heia Lene :-) Så hyggelig innlegg-du er flink vet du!


Prøvde å komme inn på bloggen din flere ganger igår og fikk samme beskje - ADVARSEL om at. Bloggere på inspirerende treff Fredag møttes vi på CC Gjøvik. Dette var det aller første bloggtreffet som er arrangert i Opplan i alle fall det første treffet for de hyggelige damene jeg snakket med. I dag tidlig startet dagen med bloggfrokost, der mer enn 1bloggere fra hele Norge deltok. Min favoritt-lunsj-leverandør Colonialen serverte en fantastisk frokost og Bodil Bo var konferansier.


Veldig gøy:) Etter frokosten åpnet messen for publikum, og det har strømmet på med folk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg