torsdag 30. august 2018

Buglas design

Du må logge inn for å fortsette. You must to continue. Både nye design , andres design og noen av mine gamle design. Litt nye farger på puter er alltid gøy.


Så da er det å strikke litt videre i kveld og sette nesa hjemover i morra etter lunsj.

Trivelig hånarbeide i varmen. Denne siden ble sist oppdatert 02. Her finner du lenker til strikkeoppskrifter på julepynt. E-Mail-Adresse oder Handynummer: Passwort: Passwort vergessen? Hver dag legger vi ut tips om en slik oppskrift.


Mønsteret på denne lua har jeg dessverre måtte fjerne ifra bloggen da enkelte tror at det er fritt frem å stjele bilder og kopiere mønsteret. Pasta som er glutenfri er stappa med mais så den kan helle ikke benyttes. Så da står jeg igjen med å forske ut en fiskegrateng som er fullstendig tilpasset meg.

Vous devez vous connecter pour continuer. Da har jeg prøvd disse. Har aldri sett eller smakt brune pinner så gubben fikk smake nå. Han sa at det er for mye kanel. For sale is Repeating Vintage Motif Border Sampler Counted Cross Stitch Pattern in PDF Format.


Stitch a single motif of the border or repeat the pattern as many times as you want. Choose your own background color. Stikk gjerne innom henne, hun. Sheep Happens frå Drops design. For en tid tilbake formidlet min datter at hun og kjæresten ble så kalde på fingrene når de gikk hånd i hånd.


Jeg kom med en gang på å tenke på en vott jeg. Liker å gimpe, med det er så lite mønstre så jeg lager de fleste selv. Jeg er ikke hjemme, og jeg hadde ikke med meg strømpepinner.


Den flotte bloggen finner du HER ,. Mønster fra Janne Wie som har DENNE supre design. Her inne kan du legge ut bilder av det som lages av mønstrene mine. BUGLAS BAMBOO INSTITUTE, Inc.

Den strikkes her i Symre fra Telspinn. Buglas Bamboo Institute, Dauin, Philippines. Men er rimelig lei av enkelte Nille butikkers notorisk vranghet med å ta inn garn til. Det er flott at dere deler oppskrifter.


Ho ønsket seg akkurat en sånn og det var jo hyggelig. Jeg vegret meg litt før jeg gikk i gang med dette for det måtte jo sys og klippes før det ble ferdig. Jeg har bestandig styrt unna alt som har med slikt å gjøre. Tusen takk til henne. We match the demand of markets, the domestic as well as the export.


Next to the Philippine centre of design in Cebu we are updated about design trends. Come along and have a look. Halvblanding av trelim og vann gjør ting veldig stive.


Supert på ting som skal holde lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg