tirsdag 17. mai 2016

Interiør inspo

Rask og enkel handel på Ellos. Stort utvalg av fint interiør. Kjente merkevarer til gode priser.


Kan lage en liten shopping inspo på farger vi skal ha, og tapet merker som er fine, også skal jeg tipse om liftgardinene og tekstilet jeg har valg å sy den i når den kommer i hus. Det er bare noen få uker til!

Drøm deg bort i harmoniske fargepaletter og detaljer som løfter helheten til himmels. Her kan du boltre deg i inspirasjon til ditt nye. På soverommet vil vi ha orden og finne ro!


Her er et knippe enestående soverom med god lagringsplass og. Interiør og hus i alle fasonger er noe jeg bruker mye tid på, kanskje min kjekkeste hobby etter bloggen og instagram. Jeg drømmer om å utdanne meg som interiørarkitekt etter sykepleien, en fin og helt ubrukelig kombo, men hvis noen av dere lesere har erfaring med dette studiet så please leave a comment!


FruBevers hverdag - som daglig leder i fam. På flyttefot: Jeg innreder barnerom og lekerom!

Jeg er Elisabeth Halbjørhus, en interiørdesigner og stylist som elsker å inspirere og la meg selv bli inspirert. Jeg driver mitt eget selskap hvor jeg jobber med alt fra kommersiell styling til strategisk rådgivning. Jeg elsker mote og interiør og håper dere vil henge med på mine prosjekter her inne. Norm Architects designer for den moderne kvinnen og mannen. Sånn som Wire serien, som består av baser.


Ta en titt på artiklene våre og finn inspirasjon til solskjerming, gardiner, pynteputer, pledd m. For en verden av interiør og stiler det finnes der ute! Hjernen min jobber på høygir om dagen for å prøve å finne ut hvilken stil jeg er ute etter her hjemme og hva jeg liker, men jeg klarer ikke å bestemme meg for de tingene som virkelig må klaffe på første forsøk. Hjemmesiden vår støtter dessverre ikke Internet Explorer 11. Får å få den beste opplevelsen på hjemmesiden og av vårt innhol vil vi be deg om å bruke Edge.


Og jeg har spent fulgt med på byggeprosessen til dette huset på instagram. Rett før termin fikk jeg gleden av å bli med hjem til Marianne,. Interiørblogg skrevet av eieren av Drømmeverden interiør butikk og nettbutikk. Husbyggerblogg om veien til Villa Drømmeverden. Usikker på hvilke gardiner som passer ditt hjem?


Få hjelp til å velge riktige gardiner og få gode tips og råd fra eksperter. Les og bli inspirert!

Eclectic wall gallery above the couch. When making a gallery wall, copy the mismatched photo stacking of this girlie living room. Different sizes, frames, and levels. Mandag - fredag - Lørdag - 15.


Følg oss på Instagram Følg oss på. Houses with a minimalist style require small bathroom ideas that can make this room comfortable and functional. The selection of any items that can be placed in the.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg