Våre velkjente italienske kvalitetslameller. Passer 2-og 4-girs mod. Handy, Comfort, Swing, Corvette og Comet.
For å unngå slike problemer, utfør regelmessig inspeksjon av delen på et verksted. Legg til i ønskeliste. Reservedeler og rekvisita til din traktor.
Denne nettbutikken er utarbeidet for å kunne presentere noen av produktene vi leverer. Varene du finner i denne. Vi benytter cookies i vår nettside, slik at du enkelt kan plassere dine ordrer - og vi kan yte god service for deg. Les mer om vår bruk av Cookies her.
Mote til rett pris - Shop enkelt online hos Bubbleroom - Mange kjente merker! Sporingsnummer har du fått på SMS. Clutch billigere her! For andre henvendelser kontakt oss på e-post.
Vi svarer innen kort tid. Stort utvalg av de beste merkene. Overbevis deg selv om våre priser og utrolige betjening. Kløtsj plate sammen med kløtsj trykkplate kobler overføringen til motoren. Koblingsplaten er ansvarlig for normalt arbeid av overføringen og er nødvendig i prosessen av kløtsj engasjement.
Hvis pedalen ikke er trykket, oppstår overføring av slepekapasitet. Alle trykkplatene og lamellene på denne siden er bolt-on. Sinterlamellene er 8mm tykkere en standard lamell , men det løses enkelt ved å shimse med skiver mellom trykkplate og svinghjul. Sinter fungerer best i kombinasjon med forsterket trykkplate. Blir turbo i bilen til sommeren og lurer derfor på hvordan det er og kjøre med puk sinter til vanlig kjøring også?
Blir i en ecoupe med m50bmed ca 400hk i motor. Trykkplate, lamell og lager. Lengden på utløserlageret er på milimeter. Her finner du alle være clutchmasters clutcher til en god pris.
Følg oss på facebook for nyheter, konkurranser og gode tilbud! Når koblingspedalen (clutchen) trås inn, reduseres gradvis trykkplatens press mot lamellene og koblingen begynner å slure. Men kan brukes til 2- 7med M90.
Som nevnt, så har jeg de siste årene kjørt bare fabrikknye biler til jeg har solgt disse. ALDRI byttet clutch før. Bilen er pent kjørt, veldig mye langkjørt som Østlandet - NordNorge eller Danmark.
Ser på meg selv som meget habil sjåfør, mekanisk utdannet og vet hvordan en clutch ikke skal brukes! Gjennom å bruke siden godkjenner du dette.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.