torsdag 7. juni 2018

Annie sloan maling forhandler

Norges ledende innen handel med bo- og byggevarer. Eksteriørmaling finner du på Maxbo. Maling og lakk til bruk på metall. Ja, det finner du på Maxbo. Det startet med kunnskap og en idé.


Så flot, fra Marokko. Fin skammel malet med Louis Blue. Den kan fint anvendes til små møbler, inde i skabe og til at afprøve den enkelte farve. Du kan også anvende dem som underfarve, hvis som vil give dit møbel patina. Her er en mini planteskole, brugskunst og skrædderi hvor Heidi afholder workshops i hvordan du lære, at designe og sy tøj.


Ved Stengærdet finder du mange forskellige ting. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. En kalkmaling, der kan udrette de vildeste ting og som jeg vil præsentere dig for idag.


Faktisk skrev jeg om kalkmalingen for første gang for over år siden. Annie Sloan kalkmaling. Det betyr at du får kjøpt kalkmaling, voks, lakk, pensler og utstyr hos oss i Ås.


Av denne grunn er denne malingen perfekt for maleriet møbler og er perfekt for å skape en loppe CQ. Det er en allsidig maling som skal brukes til flere formål. Selv gulv kan være malt med. De er fremstillet lyse og fyldige, da de bliver gjort mærkere med voks.


SPAR LIGE NU Findes i mange smukke farver. Vi tager forbehold for at enkelte AS varer kan være udsolgt. Her finder du alle liter spandene, god fornøjelse. Nydelig farge og maling ser ut som jordbær softis. Lysestakene ble lekre.


Da jeg for noget tid siden så at Jeanne d’Arc Living havde lanceret en Chalk Paint tænkte jeg at det måtte jeg prøve. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud. Kalkmaling er et helt nyt produkt i Danmark som er specielt udviklet til maling af møbler, gulve og lofter. Jeg er ferdig med male prosjektet og jeg har flere maling og wax igjen.


Fast pris er 360kr per liter malinga. Vil gjerne selger maling for 2kr per liter. Hvis du ønsker ett par stykker vi kan diskutere om prisen.


Uploadet af Tanja Lund Tanja, indehaver af Rosen-Lund. Kjøperen betaler frakt. Jeg kan godt afsløre, at jeg ikke er blevet skuffet efter mit 1. Kan du også godt lide møbler med sjæl, der godt må se lidt slidte og rustikke ud.


Annie sloan maling forhandler

Hendes mål er at videregive viden og inspirere folk. Hun har udgivet flere bøger, hun giver workshops og derudover har de skabt deres egen maling linje. Denne maling er produceret af hendes viden om maling , pigment og. Kalkmalingen er let at patinere med voks, hvilket giver et smukt bldt udseende og en beskyttende overflade. Inredning och målarkurser i lantligt inspirerande miljö.


Allt material på denna sida är skyddat enligt upphovsrättlagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg