mandag 13. mai 2019

Funkishus interiør

Stort utvalg av fint interiør. Rask og enkel handel på Ellos. Kjente merkevarer til gode priser. Norsk leverandør av arkitekt tegnede Lammi murhus.


Jeg blir inspirert av arkitektur, interiør , natur, mennesker på gaten, ja og Instagram og Pinterest. Mitt beste interiørkjøp er Lounge Chair fra Eames.

Den er så klassisk og samtidig så god å sitte i. Den har fått den beste plassen i huset, ved vinduene som går fra gulv til tak i stua. Jeg falt for at det var funkishus ved sjøen i. Svaret på det spørsmålet, etter å ha bodd oss inn i Funky Funkis med Smarthusløsning fra Futurehome i snart et halvt års ti er et klart, tydelig og rungende ja! Nytt funkishus med gamle klassikere. Rene linjer og hvite overflater gjør at de mange designklassikerne kommer til sin rett i det moderne familiehuset på Høiseth i Trondheim. Huset er bygget i en modernistisk stil, med rette linjer og vinduer som sørger for å gi godt med naturlig lys utenfra.


STUE MED SÆRPREG: Huseierne er glade i lyst interiør , for da er det enkelt å tilføre personlighet og varme med tekstiler. Sofaen Lowlan med avtagbart trekk, er designet av Patricia Urquiola for Moroso.

Trebordet og putene er fra Eske Interiør. Lampen Smithfield er fra Flos, småbordene er fra OX Denmark, og teppet er fra Bolia. Våre arkitekter er med på hele prosessen, fra idé til ferdig bolig. Vi har alt du trenger av gardiner, sengetøy, håndklær og interiør til hjemmet.


Medlemmer i kundeklubben får fri frakt ved kjøp over 1kroner. Detaljer som gjør en forskjell. Bytt ut noe av det gamle med sesongens fineste interiør til en svært rimelig pris. I denne artikkelen vil jeg ta for meg steg for steg - en liten guide til deg som enten er i tenkeboksen om å bygge et funkishus , eller kanskje allerede er i gang. Jeg er nok ingen ekspert, men som nylig huseier har jeg fått bygget opp litt kunnskap underveis.


Funkishus med et unikt design i vår Quadra-serie! Her preges husene av glass, store flater og rene linjer. Store vinduer med massivt lysinnslipp, glassrekkverk, åpne romløsninger og god takhøyde skaper en helt spesiell romfølelse som nesten bare må oppleves. Cremona er et meget stort funkishus tiltenkt deg som ønsker et hjem som også kan brukes til forretningsvirksomhet, representasjon og selskapeligheter.


Inne i et funkishus har du ubegrenset med muligheter, og kan forme planløsningen etter behov. Du kan få lekre innebygde garderobeskap der du kan gjemme unna familiens sko og yttertøy, eller smarte oppbevaringsløsninger som gir deg mer plass å boltre deg på. Moderne hus og funkishus.


Klikk på bildene for å se mer. Klassiske hus, funkishus eller moderne hus.

Vi kaller stilen vår moderne funkis. Urbanhus – moderne funkishus og funkishytter! Jeg måtte bare ha ut alle ting. Jeg var så mettet på ting. Det var rot i hodet mitt.


Alt smånips måtte bare ut. Jeg hadde jo et helt gjesterom fyllt opp med interiør. Jeg begynte å selge alt jeg hadde. Funksjonalisme (lat. functio (gen. functionis), fungere, utføre, fullbyrde), er et begrep, mest kjent innen formgiving og arkitektur, som hevder at der er en.


Med soverom, en stor kjøkken- og stueløsning, walk-in closet, tv-stue og uteplasser tilbyr moderne Exo særdeles mye på 1kvm. Barndomshjemmet til Anne Sofie Aassved gikk fra å være et énetasjes 70-tallshus til å bli et hypermoderne funkishus på over to etasjer. I sommer sto den nye boligen ferdig etter et halvt år med ombygging i regi av Byggmester Binde.


Vegger ble utelatt der de ikke var helt nødvendige, eller de kunne flyttes. De skulle være hvite slik at de fremhevet de tingene som var i rommet. Le Corbusier tegnet også en del møbler, utført i forniklet stålrør.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg