fredag 7. oktober 2016

Interiørkonsulent stavanger

Interiørkonsulent stavanger

Book ditt opphold i dag og spar penger - Se våre tilbud her! Noen kunder ønsker bare en konsultasjon der jeg kommer med råd og innspill for innrdening av hjemmet, men jeg tror det er bedre for kunden å få godt gjennomtenkte løsninger som er arbeidet med. Vis Ruth Giljes profil på LinkedIn, verdens største faglige nettverk. Ruth har jobber oppført på profilen.


Interiørkonsulent stavanger

Se hele profilen på LinkedIn og finn Ruths. En finner ikke alltid møbler på butikken som passer i størrelse og dekker de funksjonene en ønsker. Som interiørkonsulent kan jeg tegne møbler for dere.


For denne kunden har jeg tegnet en hylle til å ha i entrèen. Den utnytter plassen i rommet maksimalt og dekker deres behov for oppbevaring. Hyllen skal lages i MDF-plater. En interiørkonsulent eller interiørarkitekt tilbyr hjelp med innredning og interiør, design, møblering, boligstyling og tekstiler med mere. Boligstyling kan øke verdien på boligen og være avgjørende for raskere salg av boligen.


Interiørkonsulent stavanger

Vi er i dag ansatte som står klare for å hjelpe deg. Fikk kjempegod hjelp av interiørkonsulent som kom med gode forslag som jeg nå er veldig godt fornøyd med. Q10-personell er et lokalt eid bemannings- og rekrutteringsselskap med års bransjeerfaring.


Lærte mye på kurset viktigst for meg var det nok å lære mer om hvordan du kan endre et rom v bruk av teksturer, farger o. Yrkestittel er interiørkonsulent. Stavanger Se kart her. Jeg arbeider med innredning for private hjem, hytter og offentlig miljø som restaurant, kafé, kontor, butikk og hotell. Med kreative forslag. Bli inspirert av våre flotte kjøkken- og baderomsmiljøer fra kvalitetsleverandøren Svane Kjøkkenet.


Vi leverer komplett inventar til alle rom i huset – kjøkken, ba garderobe og oppholdsrom. Bor du utenfor kjøreavstand fra Oslo kan jeg fint hjelpe deg via nettet. Interiørkonsulent hjelp også via nettet. Alt jeg trenger er noen mål av rommet eller rommene samt noen bilder.


Spesielt av ting du gjerne vil beholde eller få til å passe inn fremover. Jeg trenger selvfølgelig også alle dine ønsker og behov for rommet eller. D å Bo er et lite interiørarkitektkontor, med ansvarlige partnere, Marianne Hafskjold og Siv Tove Strandvik. Begge er interiørarkitekter med lang og allsidig. Vi er en gjeng med kjekke folk som er dyktige i faget.


Det er viktig for oss å kontinuerlig utfordre oss selv og være oppdatert på trendene. I vårt arbeid med kunder, arkitekter og konsulenter bidrar vi med vår unike produktkunnskap, pålitelighet og et uvanlig bredt spekter. Gjennom vår serviceorganisasjon kan vi garantere god gjennomføring av prosjekter uansett størrelse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg