mandag 19. juni 2017

Hvordan male kjøkkenskap

Ingen minimumsordre - Kjøp nå! Reserver ditt Hotell i Male online. Hvordan male kjøkkeninnredningen Denne filmen gir deg en enkel veiledning til forarbeid og maling av kjøkkeninnredningen. Gjør jobben riktig, og du får et vakkert resultat som holder seg pent i mange år. I forbindelse med at vi skulle lage nye Trinn-for-trinn filmer til jotun.


Vi var heldige og fant Toril og hennes kjøkken, som viste seg å være et perfekt sted for filmopptaket.

Da Toril hørte vi trengte et kjøkken å male , ble hun veldig glad! Interiørtrender og tips for alle som skal bygge nytt eller pusse opp - Daglige artikler om Male kjøkkeninnredning, gjør-det-selv, video, forhandlersøk og. Velger du også å male kjøkkenveggen bak kjøkkenbenken, som er ekstra utsatt for søl, bør du i tillegg gå for en veggmaling som er lett å vaske, for eksempel Lady Easy Clean.


Vi anbefaler uansett at du snakker med fargehandel eller byggevarehuset ditt, slik at du får en maling som er egnet til akkurat ditt underlag. Hva med å male kjøkkeninnredningen? For ønsker du et nytt uttrykk på kjøkkenet ditt uten å bytte det ut, kan maling av kjøkkenfrontene være et rimelig og forholdsvis enkelt alternativ.


Men hvordan bør du gå frem når du skal male kjøkkenfronter? Og er det flere måter å gjøre det på? Jeg skal male kjøkkeninnredning da den var veldig slitt.

Et tips for ekstra holdbar overflate er å male med Heftgrunn først og deretter male med Ambiance SuperFinish. Malingen finnes både som helmatt (glans 5) og halvblank (glans 40). Den gir en ekstremt god utflyt og er enkel å få et glatt og pent resultat. Bruk en malerulle for superglatte flater.


Les mer hvordan du maler din. Ikke mal over hull fra håndtak eller hengsler med en nydyppet pensel, så unngår du å male dem helt igjen. Maling som siger inn i hullene kan dyttes inn med en run spiss gjenstan f. Vil gjerne oppgradere kjøkkenet, og vil male kjøkkenskapenen i høyglans. Og da mener jeg ekstrem høyglans - så nærme det man kommer som er nytt som er helt glatt. Er det noen som har noen råd til hva jeg kan bruke da?


Alle tips mottas med takk! Skal du male kjøkkeninnredningen selv, må du velge en maling med god kvalitet. Godta ikke hva som helst av malinger. Du får hva du betaler for, og viktigheten av en maling som flyter pent ut er på slike overflater viktigere enn om du skulle malt en strievegg.


Det er en overkommelig oppgave å male kjøkkenfrontene – med et raskt og tydelig resultat som nesten gir inntrykk av et nytt kjøkken. Hvis du skal male kjøkkenfrontene selv, må du vaske flatene grundig og slipe underlaget før du maler. Medium tetthet sponplater. Det er en stabil, økonomisk alternativ til kryssfiner som gjør innhugg i skapet bransjen.


MDF kjøkkenskap MDF, eller middels tetthet fiberboar består av lim og sagflis.

Julie vil gjerne vite om det er viktig å bruke en malingspistol for å få en jevn finish når maler kjøkkenskap : Hei Alain, Jeg så deg ofte om å male på kjøkkenskap i ditt show, og jeg planlegger å oppdatere eikskapene mitt. Hvordan male mine kjøkkenskap hvit Kjøkken skap er ofte brukt på en daglig eller nesten daglig basis og er ofte utsatt for kjøkken forhold som varme, fuktighet og kulde. Under slike forhold kan skap se slitt i en relativt kort tidsperiode. Tips og råd til hvordan du går frem når du skal male eller beise inne.


Men skapdørene er laminert spon. Jeg har testet på en dør om jeg fikk tatt av laminaten, men det var en så tung jobb at det ikke var verdt det, om det da ikke finnes noe verktøy for dette som jeg ikke kjenner til da. Så om noen kan tipse meg om hvordan jeg kan endre farve på mitt håpløse kjøkken blir jeg kjempeglad.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg