onsdag 19. juli 2017

Male bombay møbler hvite

Stort utvalg av fint interiør. Rask og enkel handel på Ellos. Møbler til lave priser. Billige møbler med kvalitet hos Chilli. Jeg hadde litt Bomay møbler.

Så da gadd jeg ikke å male resten. Male bombay møbler hvite. Bombay møbler , hvordan få de hvite ? Er det noen her som har gjort det. Har lyst å male de hvit. Men er det noen her som har malt andre i den serien?


Vi skal pusse og male et bombay skrivebor hva.

Spisebordet ble jo kjempetøft og med en blanding av tøffe stoler og interiør så ble det jo bærre lækkert :)) Ha en fin uke. DA dere kjøpte disse møblene fikk dere vel beskjed av selger at de måtte vokses 2-ganger i året? Det er for at de ikke skal sprekke opp, men holde fuktigheten i treverket.


Babyverden Forum Jepp, har malt vitrineskap og spisebord. Blått, grønt, hvitt eller rødt. Et gammelt, ustemt piano kan gi fargerike toner til rommet.


Det vet Eva Vaksdal hos Bergen Malingfabrikk. Jeg kjenner flere som har malt pianoene sine. Mitt råd er enkelt: Vær gal og mal, sier hun. Du kan tro han ble oppspilt. Gunn ps jeg syntes skapet ble kjempe flott!


Klassisk hvit : En ren og nøytral favoritt som kanskje er den mest allsidige hvittonen jeg kjenner. Den er verken gul eller rø kun ren og hvit med et lite knepp svart i. Klassisk Hvit er for meg den perfekte detaljfargen med sitt rene og hvite uttykk. Letthet: En svakt gulaktig hvittone, hakket mindre gul enn Egghvit og Bomull.

Hvem har sagt man må male hele kommoden? Se her hvor fine kontraster det blir mellom treverket og den malte flaten! Uansett om du skal male en dør eller en kommode, gjelder mye av den samme fremgangsmåten! Vær nøye med forarbeidet, så blir resultatet alltid best. Kjente merkevarer til gode priser.


Under er behandling av en stol, fra ubehandlet til mørk med slitt preg. Nå er det mange som ønsker lyse møbler med slitt effekt, som over, det blir samme framgangsmåte, men med andre farger. Med teak møbel har du en brun bunnfarge, da kan du male hvitt oppå, og slipe. Håper på noen tips:) Er du flink til å male møbler , interiør etc?


Dere som pusser opp gamle møbler hvite , bruker dere. Jeg skal male mange møbler hvite. Den billigste annonsen ligger ute til Kr. Sjekk ut alle annonser fra hundrevis av. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å øke brukervennligheten i samsvar med Lov om elektronisk kommunikasjon.


Fiks et nytt gulv i løpet av helgen! Mal gulvet hvitt og få et lysere rom på kjøpet. Gi gamle møbler et lysere liv. Hvordan male møbler - stol. Denne bruksanvisningen gjelder for ubehandlede og tidligere malte møbler av treverk.


I videoen nedenfor ser du maling av en stol. En stue kan kanskje være begge deler, både avslappende og energisk siden det også er en sosial møteplass. Når det gjelder kjøkken, viser forskningen at vi spiser mindre i blå rom, og mer i brune, så da kommer det an på hva som er din målsetning.


Synes det er fint med hvitt , jeg også, og 70- 0g 80-tallets furumøbler kan gjerne males hvite , det gjør dem bare finere, men gamle, flott møbler , som forteller en historie og vitner om levd liv. Flott blogg, nydelige bilder, hit kommer jeg igjen for å gjøre meg bedre kjent.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg