torsdag 20. juli 2017

Morgendis stue

Rask, enkel, lett å bruke. Døgnåpen kunderservice. La livet ditt innrede stua. Bli inspirert og finn møbler som passer deg her.


Felles for de nøytrale gråtonene er at det ikke er tilsatt andre kulører som rødt, gult, etc. De oppleves som klare og rene, men det er viktig å notere seg at disse fargene.

Vanntynnet, løsemiddelfri interiørmaling. Populære greige farger som f. Slik velger du riktig gråfarge! Det kan være like komplisert å kombinere duse grånyanser som sterke kulører. Her er ekspertens beste råd om hva du bør tenke.


Anbefaler ikke morgendis , spesielt ikke om du ikke ønsker en kald farge, da den veldig fort vil se blå ut. Vi endte opp med smooth white, sammen med deco blue på stuen , de passer veldig godt sammen. Er også veldig fornøyd med kalk som vi har på spisestuen.

Fargevalg er umulig, så lykke til! Malte gladelig hele stua opp igjen, og da landet vi på fargen kalk. Kriteriet vårt var også at den skulle være grå men ikke beige.


Jeg har morgendis på en vegg i stua , kvm, og der gir den ikke noe påtagelig blåskjær. Men farger er som allerede skrevet over her ikke særlig selvstendige, de tar i veldig stor grad opp i seg og påvirkes av omkringliggende farger. Men med godt lys er jeg veldig godt fornøyd. Jeg husker ikke glansgrad eller type maling jeg brukte. Hadde jeg skulle valgt igjen skulle jeg brukt fargen men malt med Lady pure color, har denne malingen i stuen med fargen matrix (åpen stue mot rommet med morgendis ). Få varene levert hjem.


Det er enkelt å få varene med hjem. Lån tilhenger hos IKEA. Vi hjelper deg med montering. Se prisene for montering her. For år siden lanserte Fargerike den første Årets Farge.


Siden har vi utfordret norske hjem med røde, oransje og rosa vegger. Vi har blandet oss frem til fargekart som kanskje har presset oss utenfor normen og komfortsonen med eksotiske impulser og kontinental inspirasjon i stuer , soverom og kjøkken. Morgendis – en lys nøytral grå tone.


Hei, Jeg har malt en del av stuen i fargen morgendis.

Hvilken farge passer til resten av stuen. Jeg tenkte på kanskje en beige tone som ikke ser. Skal nå bestemme farge og lurer litt på grå, og da fargen morgendis.


Kalkgrå og Sober er uslåelig i kombinasjon. Jeg har stue og kjøkken i ett og ønsker å male en vegg bak tv-en i dempet sort. Jeg har hvitt kjøkken med sort benkeplate og har malt green marble mellom her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg