tirsdag 10. april 2018

Gave og interiørmessen

Ved å gi en symbolsk gave hjelper du mennesker ut av fattigdom. Du bidrar til at samfunn bygges opp igjen ved hjelp av utdanning og jobb. Gaver til han, henne, mamma, pappa og venner. Vi har gaver som passer til alt. Prøv vår gavegenerator!


Demotiverende prints med uinteressante fakta i A4-format.

Plakater og posters, både med og uten ramme, til den som virkelig fortjener det. Sur nei, bare drit forbanna! Krydder, coca-cola og eddik var starten for den matglade grunderen Pål Dyrø-Gladsø. Merkenavnet Drit Forbanna har bare satt litt. Vi bruker cookies, også kalt informasjonskapsler, som hjelper oss med å gi deg en god opplevelse når du er på vårt nettsted.


Dette gir oss statistikk om bruken. Oslo Design Fair er en lukket fagmesse som arrangeres to ganger i året på Norges Varemesse i Lillestrøm. Gave- og interiørmessen har vært under utvikling det siste året og under åpningsdagen av høstens messe ble ny profil presentert.


Den beste forretningsideen er ikke å se lyset langt der framme, men å se solen i dag.

Håper dere kan finne litt inspirasjon. Høie hadde mange lekre nyheter for høsten, innen både pledd og sengetøy. Together with your registration we require your company’s Certificate of Registration or similar documentation, showing your connection to the business. You will need to present this at the entrance to the fair.


Vi byr på unike opplevelser, setter søkelyset på norske designere og formgivere, er Norges fremste arena for interiør, design og inspirasjon. Ja, her skulle jeg ha tilbragt min fredag, med innkjøp og på jakt etter nye leverandører. Jeg fikk karret med meg Ørjan på gave og interiørmessen på Lillestrøm før helgen, for innkjøp av diverse ting til salongen og butikken min. Jeg tenke først at det kom til å bli kjedelig for Ørjan, med så mange dameting og nips, men der tok jeg feil gitt!


I går var jeg på Gave og Interiørmessen på Lillestrøm for å se på sesongens nyheter, og her var det virkelig mye inspirasjon å finne! Messen har gjennomgått en fornyelse og har fått et stort løft det siste året. Er du utstiller kan du leie IKT til messestand hos pc-utleie.


Gift and interior exhibition. January to Friday, 24. På Gave og Interiørmessen i Lillestrøm var hele 4utstillere på plass og her var det mye å bli inspirert av.


Jeg hadde med kameraet og har fått lov til å vise dere noen av de ferskeste nyhetene! Og jeg har laget en litt annerledes trendrapport! På fredag var det besøk på gave og interiørmessen på Lillestrøm, - der var det som det pleier masse inntrykk av farger, former, trender, og mennesker.


For de som er opptatt av hva som kommer til neste år, var mitt inntrykk at re-design,gjenbruk, pels, myke tekstiler og fairtrade produkter er i tiden. Med gave og interiørmessen i Trysil,ka skjer i helga i Sälen og bombe funnet lillestrøm i Vemdalen.

Gratis frakt med koden til Dame varetransport danmark norge gave og interiørmesse lillestrøm hvilken valuta brukes i. Det er alltid spennende å se hva forhandlerne har å by på når det er nytt år og ny sesong. Vi innrømmer at det kan være vi bommer. Når vi nå runder av følger vi den røde tråden og avslutter med en presentasjon av PB Home. Edelweiss er grossist i gave interiør – blomsterbransjen, med potter og binderi produkter.


Alltid spennende å gå rundt å se på alt som er utstilt, og nå fikk jeg noen nye leverandører også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg