mandag 16. april 2018

Interiørdesigner bergen

Lang erfaring av langsiktig og fremgangsrik bemanning. Vi finner ambisjonsrike talenter til din bedrift. Kontakt Academic Work i dag! Vi kan kontormøbler og innredning.


Ta kontakt med oss i dag for en god løsning.

Super pris, det finnes ikke bedre! Book ditt opphold i dag og spar penger - Se våre tilbud her! Nye tilbud hver dag - for ethvert budsjett. Spar opptil på ditt hotell!


Jeg har samarbeidspartnere innenfor de fleste felt, og har derfor mulighet til å tilby en totalløsning med koordinering av håndtverkere. Jeg jobber tett sammen med mine kunder for å skape det perfekte resultat. I advise people in the styling and dynamics of creating spaces and interior in private and commercial projects.


Follow my blog, like my posts in social media and let me inspire you!

Ved å komme tidlig inn i byggeprosjektet har Sol Design bidratt til Oppveksttunets gode løsninger. INTERIØRDESIGNER TOVE MELDGAARD AS Kjelsåsvn 1A, etg. Jeg arbeider med innredning for private hjem, hytter og offentlig miljø som restaurant, kafé, kontor, butikk og hotell.


Med kreative forslag. Vi tilbyr boligstyling i Oslo, Akershus, Buskerud og Vestfold. Vi har samarbeid med meglere i Drammen, Asker, Kongsberg, Hønefoss og Oslo.


Våre lokaler legger grunnlaget for et intimt og inkluderende miljø, der vi gjør vårt ytterste for å skape og å opprettholde en god atmosfære. Funksjonalitet og estetikk i skjønn harmoni. Vår rolle har vært utarbeidelse av ny planløsning samt total design og detaljering av alle rom. Den danske møbelarkitekten Hans H. Vi hjelper deg fra start til slutt med ditt prosjekt, uansett omfang.


Interiørdesign, designere og idéer. Jeg er utdannet interiørdesigner og kan hjelpe deg med dine utfordringer både hjemme og på jobb. Sammen finner vi de gode løsningene, ved hjelp av gode møter og analysearbeid.


Jeg leverer plantegninger, fargepalett, møblering, belysning, material og 3Dplaner. Jeg kan ta hele eller deler av prosjekter det er opp til deg. Søsteren min er griseflink, men ikke interiørdesigner på papiret.

Spørsmålene og valgene blir fort mange. Bergen -malingfabrikk. Noen ganger er det nok å ommøblere, og legge til mer belysning, eller bare oppdatere med nye møbler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg