onsdag 14. oktober 2015

Blogg kjøkken

Hos HTH dyrker vi en lidenskap. Se våre lekre kjøkkenløsninger her. Stilsikkert sortiment som blander dagens trender med tidløse klassikere. En interiørblogg skrevet av eieren av Drømmeverden interiør butikk og nettbutikk. Veien fra husbygging til et hjem.


Jeg er vant med fra mitt marokkanske kjøkken at et måltid alltid består av minst to ulike salater, enten varme eller kalde.

Denne gangen har jeg laget en varm salat med fennikel som jeg er veldig fornøyd med. Fennikel er nydelig når man steker den i panne i litt olivenolje. Ok da, innrømmer det med en gang.


Det er ikke Kirken som har vraket meg, det er produksjonsselskapet, men det høres ikke like dramatisk ut med: “Ikke navngitt produksjonselskap vraker tett mannlig blogger på 4 enda til fra Finnmark, som kaller seg selv for Kokkejævel! Men slik ble det altså. Spennende smaker og enkle fremgangsmåter, krydret med historier og anekdoter.


Velkommen til mitt kjøkken i Istanbul! Vidar Bergum heter jeg.

Mitt lille kjøkken lager håndlaget mat av råvarer fra lokale produsenter. Vi tror på håndverk og stolthet i faget, og knytter oss til de små leverandører som leverer til vårt kjøkken med stolthet. Vi leverer selskapsmat laget fra bunnen av, og av høy kvalitet. Ny kokebok: Julemat-helt enkelt. Vil du lage noe skikkelig digg bakst?


La meg begynne med å si at denne alt i ett gryten er veldig, veldig god! Det er i tillegg en næringsrik rett med superheltene linser og quinoa i hovedrollen som gjør den til et måltid fullpakket med proteiner. Jeg er veldig glad i denne comboen og varierer den i det uendelige.


Her finner du en annen variant av quinoa og linser på bloggen. Theodor er syk og har vært hjemme fra skolen noen dager, men i dag var jeg nødt til å dra på kontoret en tur så da måtte han. All bruk av bilder, tekst, lydfiler eller video fra bloggen må avtales med eieren av bloggen. Egmont Publishing AS. Gratulerer med din egen episode på Wenke’s kjøkken.


Ser på bildene at det dær klarer du fint, og med din humoristiske sans så kommer det til å gå bra. Jeg ser frem til og lese din blogg hver bidige dag. Og takk for en kjempebra blogg.


Vi endte opp med å kjøpe kjøkken etter en av våre inspirasjonsturer til København. Vi var innom et fantastisk showroom og ble helt forelsket i deres kjøkkendesign.

Så kjøkkenet vi endte opp med er altså fra Reform Cph, og det er designet av Norm Architects. Kjøkkenet gir deg en følelse av eksklusivitet, råhet og tidløs design. Far min sitt kjøkken er sjeldan i rampelyset. Under finn du lenke til artikkelen.


Kjenner du ikke til denne bloggen fra før anbefaler jeg å ta en titt! Morgenen etter ruslet jeg bort til Botanisk Have som ligger rett ved hotellet. Gikk litt rundt i selve hagen for første gang og satt meg på en benk i skyggen for å lese ut den siste boka til Helle Helle. Elsas blogg om hage og litt annet. Planter i plantekassene for år siden Skovly II - en hageblogg.


Alle oppgaver blir gjort. I Sterling fordelte vi oppgaver på brefingmøte før flyturen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg