fredag 18. oktober 2019

Krydderhylle kjøkken

HTH-kjøkkenet er mer enn bare et kjøkken – det er hjemmets samlingspunkt. Når skuffer og skap ikke strekker til på kjøkkenet kan veggoppbevaring være smart. Lag din egen løsning med stenger, hyller og magnetlister som gjør alt lett.


Krydderkverner og salt- og pepperbøsser er ikke bare nyttige verktøy når du vil sette ekstra smak på middagen – de er også dekorative. Kan jeg komplettere mitt eksisterende kjøkken ?

Våre forhandlere hjelper deg med alt som det er mulig å bestille til nettopp ditt kjøkken. Du finner våre forhandlere her. Hvordan rengjør og vedlikeholder jeg kjøkkenet mitt? Rengjørings- eller vedlikeholdsmetoden varierer avhengig av hvilket produkt og hvilket materiale du har. Velg for eksempel en krydderhylle med hyller i ubehandlet furu, og bruk den til alle dine krydder og andre småting, som du ønsker å ha lett for hånden.


Du kan velge å la krydderhyllen stå ubehandlet, men du kan også velge å behandle den. Det kan være at du ønsker å lakkere den eller å male den i en farge som passer til ditt kjøkken.

Vi hjelper deg hele veien. Les hvordan et designmøte hos oss foregår og hva du kan gjøre for å forberede deg best mulig til et slikt møte. Et krydderstativ kan også enkelt settes fram på bordet slik at gjestene selv kan få velge hvordan de ønsker å krydre maten. Det finnes både små og store stativ. Pass på å skru i vegg som ikke gir risiko for lekkasje eller fukt i yttervegger.


Krydderhylle i krom, skrus fast i veggen i bobil eller campingvogn. Kjøkken fra Drømmekjøkkenet. En samlingsside for vårt produktområde kjøkken. Her finner du linker til det meste som finnes i sortimentet, alt ifra kjøkkeninspirasjon og sosiale medier til spesifikke produkter til kjøkkenet.


Uansett om du planlegger nytt kjøkken eller vil fornye ditt gamle vaskerom finner du dette hos Elkjøp. Velg mellom en rekke stiler og farger, samt et stort utvalg av hvitevarer. Med Epoq finner du inspirasjon og perfekte løsninger for deg og ditt hjem. Legg til Kjøp og Hent.


Hos Kvik vet vi godt at de færreste har prøvd å kjøpe nytt kjøkken når de kommer til oss. Lagt inn av Retroscandinavian kl.

Send dette via e-post Blogg dette! Etter å ha lett etter en slik krydderhylle i evigheter måtte jeg til slutt gi opp og heller lage min egen. Jeg var lei av at alle krydderne vi har sto på kjøkkenbenken, men jeg ville fortsatt ha de fremme. Med denne snertne, selvlagde enheten kan jeg ha alle favorittkrydderne mine fremme, samtidig som benken enkelt kan vaskes. Kul vintage krydderhylle.


Kommer rett fra et intakt talls kjøkken. Hyllen er i god stan men har bruksslitasje. En annen har mistet en liten plastbit på kanten. De runde skuffene har brister og kan ikke romme mel ol lengre, men lokkene sitter på.


Her kan du se våre kjøkkenmodeller fra AUBO. Nye AUBO Unik kan virkelig kalles et unikum, med stilrent design til det klassiske kjøkkenet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg