torsdag 23. oktober 2014

Funkishus blogg

Svaret på det spørsmålet, etter å ha bodd oss inn i Funky Funkis med Smarthusløsning fra Futurehome i snart et halvt års ti er et klart, tydelig og rungende ja! Vi bygger moderne funkishus og funkisinspirerte hus tilpasset dine individuelle behov. Se hva som kjennetegner moderne funkis og finn din funkishus -drøm.


Velg dine preferanser. Send dette via e-post Blogg dette!

Når du abonnerer på innlegg i bloggen vår, må du oppgi følgende opplysninger: (For å motta varsling når det legges ut nye innlegg i bloggen ). Du kan når som helst trekke tilbake ditt samtykke. Trondheimsfamilien ønsket seg et lyst funkishus med stor takhøyde i stuen. De hadde vært på dypdykk i ferdighuskataloger uten å finne den kombinasjonen av form og innhold som de ønsket. Et tett samarbeid med en anbefalt arkitekt gjorde at de fikk akkurat det huset de drømte om.


Bli med inn i drømmehuset på 5kvadratmeter! Panorama er et funkishus med rene linjer og god romløsning. De store vindusflatene rammer inn utsikten og gir gode og åpne oppholdsrom i begge etasjene.

Jeg sliter litt med å kalle det for en blogg , og iallefall å kalle meg selv for en blogger. Derfor velger jeg heller å kalle det for hjemmesiden vår under oppføringen av drømmehuset på Lø, Steinkjer. Under Om Huset kan dere lese mer om prosessen rundt valget av hus og leverandør og litt om hvordan vi har tenkt i forhold til prosjektet. Vi hjelper deg hele veien. Systemhus tilbyr en rekke flotte arkitekttegnede boliger.


Våre arkitekttegnede ferdighus spenner vidt. Hos Norgeshus får du bygget hus i samråd med erfarne arkitekter. Se utvalget av hus og bestill huskatalogen her! Her finn du bloggen min, kvor eg hovedsakleg skriv om moderne interiør. Eg driv eige firma som boligstylist og interiørdesigner.


Eg håper du vil trivast her inne hos meg. Og har du spørsmål så nøl ikkje med å ta kontakt. Karaktäristiskt för ett funkishus är förutom de räta linjerna också att taket endast har ett takfall (oftast pulpettak) utan takås samt fönster som är assymetriskt placerade. Klassiske hus, funkishus eller moderne hus. Funkishus har oftast ett stort ljusinsläpp och rymd.


Bli inspirert av Jotuns fargekart, få nyttige tips og råd når du skal male og få personlig fargeråd fra våre fargerådgivere. Elsas blogg om hage og litt annet.

Planter i plantekassene for år siden Skovly II - en hageblogg. Ser at det er mange her som kaller hus for funkis ( meg inkl ) , men vet vi alle egentlig hva som definerer et funkis hus ? Her er linken til. Her på bloggen kommer vi hovedsakelig å dele oppdateringer på hvordan det går i planleggings-og byggefasen, men det vil også bli inspirasjonsinnlegg og innlegg der vi viser forskjellige valg vi tar og presentasjon av de leverandørene vi velger. Mye inspirasjon til deg som går med byggeplaner med andre ord!


Klikk på bildene for å se mer. Moderne hus og funkishus. I denne artikkelen vil jeg ta for meg steg for steg - en liten guide til deg som enten er i tenkeboksen om å bygge et funkishus , eller kanskje allerede er i gang. Jeg er nok ingen ekspert, men som nylig huseier har jeg fått bygget opp litt kunnskap underveis. Funksjonelt design, arealeffektive romløsninger og stilrent uttrykk.


Nøkkelferdige boliger av høy kvalitet. Han laget et meget fint hus ut av eksisterende bygg, men det ble for dyrt å realisere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg