tirsdag 3. desember 2019

Steinsprutskade lakk

Riis Bilglass kan steinsprutskader. Ingen minimumsordre - Kjøp nå! Alt du trenger av bo- og byggevarer. Se hele utvalget i vår nettbutikk!


Mikrolakk er en effektiv og kostnadsbesparende metode for utbedring av lakkskader og bulker. Høy kvalitet til lave priser! Sist men ikke minst: Det er gratis!


Folk fikk visst ikke Ødegård og blanda lakk til å tørke skikkelig hvis jeg forstod det riktig. Jeg testa å blande i fjor når jeg holdt på og synes ikke det funka. Litt som olje og vann. Det ville liksom ikke blande seg skikkelig, og særlig i kombo med metallic lakk , synes jeg klarlakken gjorde at det bare fløyt enda mere rundt.


Får du en skade på bilens frontrute bør du få den reparert så raskt som mulig, før ruten sprekker så slipper du å skifte til ny. Ved ruteskade ta kontakt med spesialisten på bilglass - Hurtigruta Carglass. Selv så pensler jeg på litt lakk fra en sånn liten flaske med pensel i lokket som jeg har kjøpt hos bilforhandleren med rett farge. Ved å ta de etter hvert som de kommer så rekker det som regel ikke å bli rust.


Det beste ville jo vært å hellakkere for hver gang man får en steinsprut, men reint økonomisk så er det jo lite aktuelt. Etter rengjøring påfører du lakk på skaden – en fin pensel sitter ofte i lokket på stiften. Husk: Det er bedre å påføre lakk i flere lag enn å legge på for mye på en gang.


Steinsprutskade lakk

Ellers kan fargen få stygge kanter og forhøyninger. Ved en større skade må løs farge og rust tas bort. Skrap forsiktig bort all løs lakk med en kniv.


I et steinsprutsår er metallet blottet for beskyttelse og rust kan utvikle seg relativt fort. Steinsprutskader er et vanlig fenomen. Vi foretar nødvendig utbedring for å stanse rusten på et tidlig stadie! Rust må stoppes tidlig! Har du fått steinsprut?


Ryds Bilglass hjelper deg å fikse og reparere steinsprutskader. Kom til et av våre verksteder i Oslo, Bergen, Askim eller Tønsberg! Vår ekspertise er billakkering og parkeringsbulk. Kom innom for GRATIS TAKSERING av din bilskade på avdelingene i Oslo, Drammen og Hvalstad. ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer.


Bilkosmetikk har konkurransedyktig pris på billakkering, lakkskader og parkeringsbulker. Bulker og riper i lakk holder liv i en hel industri. Bilverkstedene som jobber etter Smart Repair-prinsippene, sparer seg selv og deg for utgifter ved å operere med enklere lokaler og utstyr enn det tradisjonelle karosseriverkstedet, som jo også skal kunne håndtere større og mer kompliserte karosseriskader. Men folie blir naturlig nok ikke like blankt som lakk. Så noe av finishen blir borte ved en slik behandling.


Ja, det er to ulike måter å se det på. Men det er bare et tynt lag med beskyttelse. Venter du for lenge med å reparere en steinsprutskade , eller skaden ikke kan repareres, må frontruten skiftes.


Ved alle glasskader tar vi oss av alt papirarbeidet med ditt forsikringsselskap. Kombinerer du reparasjon eller skift av din frontrute med service hos oss sparer du et ekstra verkstedbesøk. Nå har jeg tatt lakk i steinsprutskaden. Det synes så klart, men da unngår jeg hvertfall rust.


Skal jeg bare la det være sånn? Hvis jeg ikke kan polere for hån så tror jeg ikke det er så lurt at jeg gir meg ut på pussingen. Gjør det noe at det er lakk som ikke er pusset ned også polert?


Dette resulterer i at ruten din vil bli så god som ny. Kostnadsfri reperasjon - og helt uten bonustap. Mariusz Choldyk legger ny lakk på støtfangeren. Denne fargen er vanskelig å jobbe me men eieren hevder etterpå at han måtte legge seg ned og vurdere skaden med sola fra en viss vinkel, før han muligens kunne ane en ørliten forskjell.


Men han mente også at det kanskje bare var innbilning. Ny lakk smeltes inn med den gamle, for å hindre at det skal være nyanseforskjeller. LES OGSÅ: Ny farge på bilen er fristende – og dyrt! Sparer tusenvis av kroner. Og bilen får du tilbake samme dag som du leverer den – ettersom lakken hurtigtørkes.


Dette fikser vår samarbeidspartner MPS. Lakk - eller felgskader? Dunk, smeller det på motorveien, og trolig ble det nok en steinsprutskade.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg