onsdag 12. november 2014

Hanne sigbjørnsen

Som tegner har hun en svært enkel, naivistisk strek. Jeg ble spurt om jeg kunne skrive ned noen gode grunner til å gå som bøssebærer for TV-aksjonen nå på søndag. Her utleverer hun opplevelser, meninger, sorger og drømmer. Fra web til papir fordi fansen krevde det.


Hanne sigbjørnsen

Først med bloggen sin under samme navn og deretter ved å være ukentlig klikkmagnet for Aftenposten. TegneHanne har hatt en formidabel suksess. Det var Jostein selv som insisterte på at jeg skulle ha med dette nyttårsforsettet, og jeg mistenker at det er fordi jeg allerede er blitt en sånn person som ber folk si opp jobben for å følge drømmen sin. Bli med for å knytte kontakt.


Oslo universitetssykehus. Hanne Sigbjørnsen Mest av alt lover jeg at jeg ikke skal glemme at jeg er privilegert. Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!


Hanne sigbjørnsen

Men nå kommer erfaringen hennes med faget i bokform. Jeg ville skrive en historie som jeg hadde opplevd selv, så boken starter med at jeg søker på utdanningen og slutter med at jeg sier opp etter tre år i jobb, forteller Sigbjørnsen. Norges største bokutvalg, finn din favoritt! En typisk lørdag drikker jeg meg full med vennene mine, og en typisk søndag ligger jeg på sofaen og synes synd på meg selv.


Her får du både gjensyn med klassikerne som Kaffedamen og Autoriteter, samt helt nye historier laget eksklusivt for denne boken. Det er få andre humorister. Bare åpne boken og se selv.


Hanne sigbjørnsen

Blandingen av humor, en særegen strek og en nådeløs utlevering av seg selv slo an. Tegneserieskaperen har blant annet skrevet om pinlige episoder i fylla og hvordan hun gjemte ubetalte regninger for samboer Jostein. Er det grenser for hva du tar opp? Prøv vår app gratis i dager.


Aschehoug har bøker i blodet. Hanne har aldri vært på NAV, men frykten for hva som venter der er tydeligvis høyst reell. Innpakningen er imidlertid klart underordnet innholdet. Hanne var blant de mest populære navnene på nyfødte jenter i Norge i perioden ca.


Historisk utviklig av populariteten til navnet Hanne i Norge. Vår pris 31-(portofritt). Aldri før har vi fått lese en mer underholdende historie om norsk sykepleiervirkelighet. Svært lave priser på norli.


Gratis frakt over 300. Tegnehanne, kjent fra sin blogg med samme navn. Sjekk beholdning - klikk og hent i din Norli-bokhandel. Send oss en e-post så kan vi bestille boka for deg. Legg produktene du ønsker i handlekurven.


I denne boken tar hun for seg ambisjoner, som viser seg å være alt fra å slutte å ta seg selv i fjeset, til å være en bedre person.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg