onsdag 20. januar 2016

Norgesglasslampe

De beste julegavene er de man lager selv. Dette er en julegave med mye omtanke - også smaker den så godt! Som lovet kommer her en fremgangsmåte på hvordan jeg lagde min norgesglasslampe og hvordan du kan lage din egen. Min lampe er satt sammen av glass med lys.


Du kan selvfølgelig velge selv om du vil kun ha én eller om du vil ha mange.

I min fremgangsmåte skriver jeg det jeg gjorde. Vi har en kunde som ønsker seg norgesglasslampe , og jeg har tilfeldigvis noen slike glass liggende. Er det tillatt at vi som. Skiferlampe, norgesglasslampe , lampe, lampett. Denne er produsert kun til innebruk.


We use cookies to optimize your experience. You agree to our use of cookies by using this website.

Trainor AS fraskriver seg ethvert ansvar for hendelser og skader, herunder følgeskader som måtte oppstå som følge av feiltolking av innholdet i eller feil i. Håndlaget norgesglasslampe. Med takk til Mekanor for metallokk. Første glade eier er Heidi Lundstedt.


Norgesglasslampe og annen belysning. Men nå er det en ny dag med nye sjanser og nye premier. Gårsdagens nisser ble hentet fra mat og drikkebransjen, i dag beveger vi oss over i kategorien for nisser som har en fortid i barnearbeidsbransjen. Velkommen til Blomster i Livets Hage,bloggen om hvite landlige interiør,livets små og store gleder. Kreative utfoldelser og hagens liv.


Discover ideas about Mason Jar Light Fixture. Hylle buet Str:551mm x 215mm Pris Kr. Sammen med enkle, rene linjer skaper det nordiske lyset og den skandinaviske naturen en personlig og harmonisk jul.


Eibak Eksponeringsdesign, Rasta, Akershus. Konsulentvirksomhet og rådgivning innen interiør, butikkplanlegging, vindusutstillinger, messestan. Har du glemt kontoen din?

Treskål - Ingrid Hunstad. This video is unavailable. Gavekort Skogholt - Jonny Øyen. Nisjeprodukter i Ottaskifer. Servering, annretning, Interiør.


Sign in to like videos, comment, and subscribe. Nydelig kakao på pinne fra Ellemelle til kr. Servietter i lin og serviettringer. Strikkede luer av Randi Drognes. Boklampe av en gammel ordbok.


Glasshjerte laget av Cecilie Puter sydd av Elisabeth. Til sist et foto av gamle brua. Tatt av vår kjære fotograf Mona Nordøy. Nå lovte jeg at det skulle komme et blogginnlegg i helgen.


Men på grunn av et veldig trist budskap søndags morgen, så følte jeg ikke særlig trang til å sitte. Se hva Ann Stai (annkristinstai) har oppdaget på Pinterest, verdens største samling av ideer. Nå er det sofaen en stund.


I det den var på vei i søpla så jeg alle de gjengede hullene i enden, og tenkte at det her må kunne brukes til noe fornuftig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg