onsdag 11. januar 2017

Interiør fotograf

Rask og enkel handel på Ellos. Stort utvalg av fint interiør. Kjente merkevarer til gode priser. Som fotograf kombinerer jeg estetikk, gjennomtenkte strategier og nøye planlegging.


På den måten får bildene et uttrykk som vi blir enige om på forhånd.

Med over års erfaring fra norske og internasjonale kunder, har jeg spesialisert meg på fotografier av folk, interiør , produkter og mat. Hos oss finner du vakre fotografier som er tatt av annerkjente fotografer. De fleste av bildene leveres ferdig innrammet og kan henges rett opp på veggen. Fotograf i Oslo og omegn.


Et godt bilde er nøkkelen til en god historie og gir helhet til budskapet. Bilder skal stå godt til resten av uttrykket og i sammenheng med profilen. Jeg har lang erfaring og kunskap med å se helheten i bildebruken både på digitale og trykte flater, så leverer formater og stil som trengs til formålet.


Våre fotografer har minimum års erfaring fra studio, næring eller dokumentert freelance oppdrag.

Våre priser reflekterer da erfaring, punktlighet, tillitt og kvalitet i motsetning til amatør hobby fotografer. Det er vel verdt å merke at det finnes meget gode hobby fotografer der ute, og noen med uslåelige priser. Noe av det beste ved å jobbe som fotograf er å jobbe sammen med andre mennesker, enten de er bak eller foran kamera. I tillegg til portretter liker jeg å jobbe med mennesker i aktivitet og mennesker i ulike miljøer. Inspirert av istiden.


Da arkitekt Lars Smedvig skulle tegne hytte for faren på Jæren, ble han inspirert av sporene etter istiden som er synlige i området. Oppgrader raskt interiøret hjemme, på hytta, eller jobben, med eksklusive høykvalitet prints av fotokunst direkte fra utvalgte norske fotografer. Vi fotograferer både bryllup, barn og bedrift – og det meste imellom.


Les mer om våre fototjenester og bildeprodukter her. Jeg gir interiør veiledning,styler og fotograferer slik at din bolig blir fremstilt på. Flere kollegaer, mer mangfold og en sterkere organisasjon er blant fordelene. Mats Dreyer jobber som fotograf , matfotograf, stylist, matstylist og driver en god del med grafisk design.


Jobber nå i byrået jeg var med på å starte opp. Jeg er fotograf med studio på Røed Gård på Jeløy utenfor Moss. Jeg jobber med norske og svenske interiør -og reisemagasiner,og har illustrert bøker for flere forlag. Jeg jobber også mye med reklamebyråer,interiørarkitekter,arkitekter og næringslivet.


Publisert i Elle Decoration.

Interiør bilder tatt av Mats Dreyer - fotograf i Oslo - egne lokaler på Grunerløkka. Trykk for å vise flere Ingen. Kid - Kid Interiør søker fotograf. Finn drømmejobben gjennom KarriereStart.


Coming Home er en norsk leverandør som representerer interiør og tekstilprodukter hvor fellesnevneren er god følelse for form, farge og glede.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg