onsdag 13. desember 2017

Jeg har et teppe i tusen farger

Fine tepper til gode priser. Stort utvalg av dameklær for alle. Kjente merkevarer til gode priser. Norges største utvalg. Alt på lager i vår butikk på Bryn.

Markedets største utvalg av håndlagde tepper. Opptil rabatt - Gjør et kupp! Nordens største nettbutikk for hjeminnredning. Shop online til gode priser. Få inspirasjon til hjemmet - sjekk ut våre siste interiørnyheter!


Jeg har et teppe i tusen farger er en gripende roman om livsmot og trass, om savnet av nærhet, om takknemlighet og ukjent lengsel – og om hvordan man unngår at kalkunen blir tørr. Vår pris 33-(portofritt). Ragde ville vise at moren var så mye mer enn en pasient på et trist sykehjem.

Anne, i tusen farger , de gnistrer og lyser, og teppet er mykt og lett og jeg trekker det over meg, helt over hodet, over hele meg, så jeg forsvinner under det. Det er så fint å snakke om mat med deg, mamma. Ragde skriver med kjærlighet og sinne, hjertet flommer over av følelser. Kjøp tepper med valgfrie mål.


Her finner du et utvalg av tepper på tilbud med opptil rabatt. Se flere bøker fra Anne B. Ragdes portrett av sin alenemor, en gripende roman om livsmot og trass. Pris kr 1(spar kr 22). Det var rystende å se sin egen mor dø som en fremmedgjort og uverdig pasient.


Moren, Birte, havner på sykehjem og i den tiden de to tilbringer sammen snakker de om forholdet sitt og om fortiden. Hun har lymfekreft og det går mot slutten av hennes liv. Den handler om Ragdes mor.


Nettopp dette at det går mot slutten får forfatteren til å ønske å skrive om moren sin. Hos Ruugs lager vi gulvteppet ditt etter dine mål. Vi møter Birte på dødsleiet, mens datteren reflekterer over minner fra livet med moren.


Birte er en fantastisk person, kompleks og med mange morsomme kvaliteter.

Sendes innen 2-virkedager. Alle fargene har bilder i seg, inni seg, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men så velger jeg det. Ragdes liv - i tillegg blir det satt søkelys på helsevesenet….


Dette er først og fremst en hyllest til hennes mor, men vi blir også godt kjent med forfatteren selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg