fredag 24. november 2017

Bohemsk interiør

Stort utvalg av fint interiør. Rask og enkel handel på Ellos. Kjente merkevarer til gode priser. Juletre med LED-Lys 50cm. Stilen kjennetegnes av glamour, luksus og flørt med 70-tallet.

Trenden gjelder spesielt for stue og soverom. Der skal det skal ose glamour. Har du opplevd å falle helt pladask for noe som du oppdager er kjøpt på. Gode vintagefunn og arvestykker fungerer godt sammen med nytt interiør i et bohemsk hjem – jo mer merkelig og sterkere farger, jo bedre. Den moderne bohemske stilen har også fått innslag av den skandinaviske stilen, noe som gjør de bohemske møblene og interiøret både luksuriøst og ettertraktet.


Bohemsk stil med et skandinavisk preg. Stilen min kan vel beskrives som etnisk og bohemsk. Jeg liker å ha en laidback stemning med duse farger og naturmaterialer rundt meg.

Hvorfor er interiør viktig for deg? Interessen for interiør har alltid vært der, men de siste årene har jeg brukt interiør som en slags rekreasjon. Vi benytter Netaxept betalingsløsning, som er en sikker løsning.


Netaxept følger nasjonale og internasjonale sikkerhetsstandarder, og er PCI- sertifisert. Prangende: boho chic stil. Siden vi snakker om stilen til sigøyner, så ikkeman skal ikke glemme staselig luksus. Det kan være antikviteter, speil i forgylte rammer, stukkstøping, fløyel, sateng og brokade.


I de senere år har vi opplevd en renessanse av vintage stil og retro stil i mote og design. Beoordelen uw favoriete, uw geliefde verzameld aan. Metalliske gullflater, lyse farger, blomstermønster og en retro modernisert innredning i kjøkken - alt dette er en del av bohemsk innredning. Drøm deg bort i harmoniske fargepaletter og detaljer som løfter helheten til himmels. Her kan du boltre deg i inspirasjon til ditt nye.


Lukk Handlekurven er tom Usikker på hvor du skal starte Se våre nyheter. Bohem i interiør Jeg tror at en meget god idé må være å blande fransk landstil med bohemstil? Det tror jeg kommer til å bli midt i blinken for meg :) Bare handle det jeg vil og mikse alt i et eneste stort virvar? Indiska er kjent for sin bohemsk stil og her finner du en flust av varer i den lekne stilen.


Det er viktig for meg at det er koselig i hjemmet, og jeg koser meg veldig i prosessen.

Interiør er for meg en fin sidehobby. Jeg maler litt møbler, og finner på litt prosjekter, forteller hun. I hjemmet er det mest hun som er opptatt av interiør.


Men Lars hjelper til med arbeidet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg