tirsdag 31. mars 2015

Stjernepute

Fikk ferdig en stjernepute i går - inspirert av søstern min som glemte og avbestille en bok i hobbyklubben, og dermed dumpet det ned en bok om bare puter. Så hun satte i gang å strikke og de blei kjempe poppis. Tenkte jeg måtte lage meg en selv, så ble en i støv rosa.


Garn: Hubro - 4gr. Under størrelsesguide ser du garnmengde og.

Noen ganger er det en ny oppskrift, andre ganger kan det være en oppskrift som fortjener å tas fram igjen. Fylt med polyester hullfiber. Stjernepute Hugsar de slike runde hekleputer som bestemor hadde? Eg kom over ei oppskrift og måtte prøve meg på ei slik. Puta vert hekla som ei sikksakk-strømpe.


Kjempegode og myke for de små. Hver dag legger vi ut tips om en gratis strikkeoppskrift. Strikk en morsom stjernepute.

Oppskrift på norsk fant jeg på Nilles blogg. Håndlaget dekorativ uro med skyer. Jeg har nesten alltid shoppingstopp. Det er fordi jeg egentlig har nok av det meste.


Men så er det jo gøy med litt fornyelse en gang iblant! Pt Pelini, Pt Pelana, Rauma Mitu og Rauma tr. Dette er en GARNPAKKE Les mer.


GANTs offisielle nettbutikk i Norge har startet salget! Kjøp klær og tilbehør til herre, dame, barn og interiørprodukter. Vi tilbyr rask levering og har alltid.


Kvalitetsleker til 0-10-årige. Kjøp kreative og annerledes kvalitetsleker online. LirumLarumLeg tilbyr gratis inndpakning og hurtig levering. Nydelig pute og kosedyr i et.


Pynter veldig opp i sengen eller sofaen. Mål: 38cm Overholder EU-direktivet for denne. Lagt inn av Jorun kl.

Gratis oppskrift på strikket stjernepute. Spinkie Baby er et selskap med fokus på barneromsinteriør. Selskapet drives av et ektepar med base på Filippinene.


Her finnes de søteste skatter til våre barn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg