mandag 4. august 2014

Hobbyrom inspirasjon

Syntes de var kjempesøte selv også og må nok hekle noen flere av de! Et hobbyrom kan lett bli rotete, og noe av hemmeligheten ligger i hva du har fremme. Det du bruker ofte og ting som gir deg inspirasjon , bør stå fremme.


I tillegg til skap og skuffeløsninger er det lurt å tenke litt kreativt. På et hobbyrom for håndarbeid og lignende, er det ofte mange små ting som kan bli liggende å flyte. Her kan man finne smarte løsninger til oppbevaring som samtidig er inspirerende å se på, sier Groven Løkslid.

Dette er et eksempel på hvor flott det kan gjøres, og et lavt budsjett er ingen hindring! Vi er mange, men har plass til deg og. Tusen takk til Vanja Jensen for inspirasjon og bilder! Det er egne grupper for å dele bilder og inspirasjon av hobbyrom på facebook.


Scrapperelaterte grupper kan ha noe inspirasjon , men det er veldig begrenset. Hvis du er ute etter oppbevaringsløsninger er det bedre å følge grupper som er ment for dette. Jeg har smurfet rundt på nettet og funnet masse fin-fin inspirasjon , blant mine favoritter er Nina med bloggen Stylizimo og Edina med bloggen Nordic Leaves.


Lag et hobbyrom med hvite vegger og møbler i lyst treverk, og en praktisk og lettstelt innredning. De flotte lyse veggene gir rommet en lun og inspirerende følelse, selv om det er sparsomt møblert.

Barna har flyttet hjemmefra og mor har rykket inn på det ene barnerommet. Nå skal det bli hobby- og avslappingsrom med innredning skreddersydd etter hennes behov. Jeg er for tiden jordmorstudent, og er derfor noe travelt opptatt med studiene.


På husfronten skjer det litt nytt med varierende mellomrom. Jeg og min samboer har et nytt hus og et gammelt. Vi tilbyr fleksible og trygge opphengssystemer for bilder, malerier og andre veggdekorasjoner til det private hjem. Finn inspirasjon for hvert rom her. Jeg ser du har startet på en tunika til tanteungen.


Denne har jeg sett på også - riktig lekker, men det ser ut til å være mye jobb. Jeg er en hageentusiast som vil lage en grønn blogg som en slags hagedagbok for meg selv -og kanskje til inspirasjon for andre? Jeg har stadige for omstendelige prosjekt på gang i sommersesongen og samtidig en lekestue å drifte for to småjenter.


Bloggen vil dermed by på både blomstrende erfaringer, hageinteriør og nye ideer. Gulvet har slitestyrke i klasse – den høyeste klassen for slitestyrke som finnes. I tillegg er Cello vinyl motstandsdyktig mot flekker og naturlig vanntett. Det gjør at det passer perfekt til gulvet i inngangspartier, hobbyrom og kjøkken, i tillegg til kommersielle lokaler.


Heidi lager med kort til begivenheter og høytider og hun selger også en del av kortene hun lager. Vi er stolte produktspesialister på bildeoppheng. Våre løsninger passer i alle interiør, og du slipper hull og knagger.


Vi har mange løsninger, bli kreativ!

Ti smarte hjemmekontor Her får du gjort jobben - hjemmefra En arbeidsplass trenger ikke se ut som en arbeidsplass. Stjel løsningene fra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg