torsdag 15. mars 2018

Persiennemannen

Kjøp online og spar penger. Lamellerne kan drejes 1grader og trækkes helt eller delvist op. Utvendige persienner. Disse persiennene er tilpasset klimaet vårt i nor og skjermer for sol, vær og vind hele året.


Vi har kompetanse både innen innvendig og. Tips for skjerming på soverommet! Gardiner som plisse og lameller samt rullegardiner.


De fleste foretrekker å sove i et helt mørkt soverom, men smaken er forskjellig, og det finnes mye å velge i blant sol- og. Med mer enn års erfaring legger vi vår stolthet i. Vi leverer solskjerming av topp kvalitet i Drammen. Mandag morgen skal jeg møte persiennemannen og trikkern i huset, og da skal jeg ta bilder innvendig, omsider. Dessuten har jeg invitert til selskap den 6. Hvilket er relativt nervepirrende i og med at jeg ikke har noen fastspikret overtagelsesdato.


Da er jeg trygt hjemme hos meg selv igjen, og egentlig på vei i seng siden det er tidlig opp og på jobb igjen i morgen. Det har vært en herlig og veldig vellykket. Denne Pinnen ble oppdaget av 3Lilli 333. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. God morgen fra Lovelan CO.


Prosjekt snu døgnet starter for min del, alltid på hjemreisedagen, ved å stå opp midt. Gratis engelsk ordbok på nett. Persienne på engelsk - oversettelse fra norsk til engelsk. Her har vi kunstneren.


This Pin was discovered by Irene Jerstad. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg