onsdag 3. september 2014

Diy interiør

Stort utvalg av fint interiør. Rask og enkel handel på Ellos. Kjente merkevarer til gode priser. Lesernes beste interiør -ideer Vi har plukket ut tredve av bidragene vi fikk inn i BoligPluss-utfordringen forrige måned.


Diy interiør

Få DIY -inspirasjon her! Et sveip innom Instagram kan gi oss ti nye prosjekter på listen over ting vi vil gjøre – folk er jo så flinke! Her deler vi noen av de flinke norske instagrammerne som vi synes er helt rå på DIY og som vi synes du bør følge også.


Tusjmerkene kan lett fjernes med en fuktig klut og er ikke permanente. DIY : måter å pynte hjemmet på Lurer du på hva det neste gjør-det-selv-prosjektet ditt skal være? Få inspirasjon til syv kule interiør -idéer som vil skape. BoligPluss er best på ideer, og nettstedet som gir deg lyst til å fornye!


Diy interiør

Vi viser ikke bare drømmehjemmene, men også hvordan du kan få det slik selv. Jeg heter Ann Merete Slåttland og dette er bloggen min Kreativ-i-tet. På bloggen kan du lese om interiør , gjør det selv-prosjekter ( DIY ), oppussing, inspirasjon og annet jeg liker å skrive om.


Jeg jobber som frilansjournalist med faste oppdrag for bl. BoligDrøm, samt at jeg skriver boligreportasjer for flere norske boligmagasiner. Vi har samlet åtte utrolig fine DIY -prosjekter til deg. En kilos sekk med betong koster bare ett par hundre lapper,.


Diy interiør

Kjære lesere, dere har så mange gode ideer! Her er supre forslag til interiør du kan lage selv – tipsene kommer fra BoligPluss-leserne. Denne tavlen følges av 4personer på Pinteret. Klikk her for å bestille!


DIY -prosjekter med gullspray Ikke alt som glitrerer er gull, sies det, men det går faktisk an å få det meste til å glitre som gull. Her er eksempler på hvor utrolig fint interiøret kan bli med litt gullfarge. Drøm deg bort i harmoniske fargepaletter og detaljer som løfter helheten til himmels.


Diy interiør

Her kan du boltre deg i inspirasjon til ditt nye. Gleden var stor når jeg kunne se hvor fint det kommer til å bli :D Fortsatt endel flekksparkling og småpirk igjen og selvfølgelig mer maling. Falt pladask for denne oppskriften på elghode bestående av deler. Spennende og se andres prosjekter. For oss som digger interiør og andre diverse DIY prosjekter.


Interiør , Reddet Elg. Det skulle være vanskeligere enn jeg trodde! Denne lua med mønster fra Stoff og Stil, er kjempe enkel å lage selv.


Jeg har brukt ull-filt, stretch-jersey som for og bred ribb som kanting. Long time, no bloggings! Ikke alt jeg har gjort har vært like meningsfylt å dele, men disse bokhyllene kan kanskje inspirere noen som trenger et lavterskelprosjekt å sette fingrene i på regnfylte sommerdager. DIY – Skriv-selv-ut-maler med luftballonger Anna nyter en stund med fargelegging av luftballonger, de er så fine å henge opp i vinduet.


For Anna kan fargelegging være ren terapi. Se videoen og finn ut hvilke farger Anna bruker. Last ned malen Hvis De vil se flere kreative DIY -videoer, kan De abonnere på Søstrene Grenes -kanal,. DIY – Kurver til oppbevaring Kurver av sjøgress er perfekte til oppbevaring av småtingene Deres. Spill av DIY -videoen, og se hvordan Anna forvandler kurvene til en flott oppbevaringsløsning.


Liker De dette innlegget? Har lenge ønsket meg en interiør stige til å henge f. Har lett rundt på nettet, men har ikke funnet noen jeg liker enda. Så da bestemte jeg meg for å ta saken i egne hender. Bli inspirert av Annas seneste DIY -prosjekt, og forvandle rispapirlamper til flotte og finurlige dyr.


Anna klarte nesten ikke å stoppe og laget både en manet, en enhjørning og en ugle. Hvilket dyr har De lyst til å lage? Material-liste til dette DIY -prosjektet: Rispapirlampe Akrylmaling Bånd Transparent papir med gulldekor Garn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg