onsdag 27. november 2019

Roars sandblåsing

Roars sandblåsing

Vi har også ett komplett reservedel og tilbehør sortiment fra Metabo. Gjør en god jobb til en rimelig pris. Jeg fikk også lov til å gjøre jobben selv, så det ble billig! Men jeg vet ikke om det er vanllig praksis for alle, men det er jo bare å spørre!


Sandblåsing , rustbehandling og lakkering. Han blåste, zinkgrunnet og lakket over. Husker ikke hva jeg betalte. Bra jobb og greie priser. SWES-Land Cruiser = stiv aksel.


Har selv vært på Jasa, men de er utrolig vanskelige. Her vises et utvalg av de tilbud som finnes omkring Løten, der Roar bor. Det finnes mye mer å se for de som. Til tross for hyppig understellsbehandling med olje var det antydning til rust i hjulbuene og langs kanalene. Hei Har en boble som er rulla med bengalakk.


Roars sandblåsing

Jeg vet at dette ikke går å lakke over med en vanlig vannbasert billakk. Det jeg lurer på er om jeg kan bruke en 2k. I den hensikt jeg hadde med å få meg en rod.


Tar noe mere tid enn sandblåsing , men veldig effektivt. Påført ferromax rustkiller (oljeaktig), og så ferromax primer. Til sist lagt på isogrunn (så den kan lakkes med billakk mm). Skal på med COACH paneler. Jeg har alltid syntes de der små bulldogg bilene til Scania har hatt sin egen sjarm,,moro å se en til som blir renovert.


Roars sandblåsing

Det er ikke så mange som har tatt sånne for seg ennå. Her kan dere diskutere traktor og få hjelp med å løse problemer. Terrengsykkel, terrengsykling, stisykling, utfor og sykling.


Roars sandblåseservice ligger på Fron hovedgård. Omtale av sykkelutstyr, sykkeltester, sykkelritt, arrangenment og guider til stier og opplevelser. Som du ser er det ikke annet de rørene på sidene som er helt rette, han la virkelig sjela si i disse to grindene. Vis Roar Bottolfs’ profil på LinkedIn, verdens største faglige nettverk.


Roar har jobber oppført på profilen. Se hele profilen på LinkedIn og finn Roars. Hjellbakk Rørhandel, Hornindal. Leverandør av anlegg- og drensrør m. Til jordbruk,anlegg og andre.


Forhandlar av Aradren og Ara-X Filterrør. Selv har jeg forsøkt BS teknikk i Bærum og Norsk Pulverlakk på Frogner, men begge steder er dyre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg