søndag 20. november 2016

Kirsebærfarget kjøkken

AUBO tilbyr et bredt spekter av forskjellige farger og stiler, som kan realisere selv de villeste drømmer om kjøkken design. Kjøkken i mange forskjellige farger og stiler. Det hvite kjøkkenet er fortsatt en norsk bestselger og en god investering for ethvert hjem. Det sorte kjøkkenet for de som ønsker kompromissløs eksklusivitet og eleganse.


Eg hadde tom kirsebærfarget kjøkken i min leilighet -helt ny leilighet for år siden….

Og det hadde vært morsomt om du kunne laget et eget innlegg med bilde av. Men det er slik mitt kjøkken ser ut i dette huset;). Det må sies å være innafor når vi hører Lian beskrive leiligheten slik den så ut da hun kjøpte den: Malt glassfiberstrie på alle vegger, kirsebærfarget laminatgulv og utdatert på både kjøkken og bad.


Hun har gjort oppussingen i etapper og har bodd i leiligheten hele tiden. Hvilke farger passer til håndtakene? Huset ble bygd for år siden og stua har siden da vært malt i Lys Provence og kjøkkenet i Lys Toscana. Jeg ønsker å male begge rommene i en lysere farge som passer godt til våre brunlige møbler, kirsebærfarget kjøkken , gulnet eikeparkett og lister, dører og vinduer i Bomull.


Har idag kirsebærfarget kjøkken og gulv.

Men har hatt vannlekasje, og det er snakk om å bytte gulvet. Men fines det noe alternativ som kan passe til ett kirsebærfarget kjøkken ? Hos Kvik finner du kjøkken i nøye utvalgt dansk design til ethvert budsjett. Vi hjelper deg i mål med drømmekjøkkenet fra start til slutt – og du blir helt sikkert overrasket over hvor mye du får for pengene. Vi vet at et nytt kjøkken er en stor beslutning. Som et samlingspunkt for familien, må spisebordet være solid og holdbart.


Velg blant størrelser og design, for å finne det perfekte spisebordet, her. Du kan også forhøre deg om hvilke farger leverandøren kan tilby på detaljene. Dette er noe du også bør tenke på når du skal bestille nytt kjøkken og garderobefronter, råder Nina Klæbo. HTH-kjøkkenet er mer enn bare et kjøkken – det er hjemmets samlingspunkt.


Stilsikkert sortiment som blander dagens trender med tidløse klassikere. Her finner du et stort utvalg av kjøkkenfronter i massivt tre. Fordelen med kjøkkenfronter fra Novaflex er at vileverer alle frontene tilpasset etter mål slik at de kan passe til dine nåværende kjøkkenstammer. Perfekt for degsom ikke vil renovere hele kjøkkenet , men bare bytte frontene.


Har kjøpt nytt hus med Norema gjestegård kirsebærfarget kjøkken ,og har kunna tenkt meg og få kjøpt til noen ekstra skap. Men,var innom Norema i Trondheim for og høre om dette kunne bestilles,men fikk beskjed om at dette hadde gått ut av produksjon. Noen som har tips om hvor dette kan skaffes?

Det meste som kommer med kirsebærfarget tre har gjerne smijernsbein o. Synes dette med kjøkkenavgjørelser er litt skummelt. En ting er at det er skrekkelig dyrt, men det skal jo også vare i en mannsalder. Tenk om jeg skulle angre meg!


Sist vi bygde ønsket jeg meg kirsebærfarget innredning, men etter 5år ønsket jeg meg hvit innredning. Jeg sitter her med et gammelt kjøkken selv. Min kjære har vært helt i mot å male det, så vi har måttet ty til noen litt enklere knep for å fornye det. Ser virkelig frem til å renovere det. Vår fargeekspert Dagny Thurmann-Moe gir deg sine beste tips til fargevalg på gulvet.


Vi har et bad som står i første rekke. Det rette gulvet kan løfte et hjem til nye høyder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg